Asiakastuki ja tiedotteet asiakkaille

Käyttöohjeet

Asiakastuen yhteystiedot

  • Asiakaspalvelumme on tavoitettavissa Ma - Pe klo 8.00 - 16.00
  • Ensisijaisesti tukipyynnöt sähköpostilla: asiakaspalvelu ( ät ) ajas.fi
  • Asiakastuki puhelimitse : 010 5050 533

Ajas yhteisö

  • Uutta: Voit kysyä milloin tahansa apua myös Ajas yhteisöstä. Ajas Touch -järjestelmän etusivulla on linkki "Ajas yhteisö", joka toimii 24/7. Siellä teitä auttavat muut innokkaat käyttäjät. Lisäksi kehitystiimimme antaa sinne myös vastauksia, mikäli ongelmaan löytyy virallinen ratkaisu.

Tiedotteet

Voit valita alla olevista painikkeista näkymät: Kaikki tiedotteet, tai pelkästään tekniset tiedotteet tai päivitystiedotteet.

1.6.2020

1.6.2020 Osittainen yhteysongelma Kanta-integraatiossa

Kanta ja Resepti eivät ole tänään toimineet kaikissa kohdissa täysin kaikilla selaimilla ja järjestelmillä, johtuen SSL-juurivarmenteen päivittymisestä aiheutuvista muutoksista eRA-järjestelmässä. Tilanne ei liity Ajas Touch-päivitykseen, […]
16.1.2020

Tiedostopalvelun päivitys 17.1.2020

Päivitämme Ajas-tiedostopalvelun uudemmalle palvelimelle, minkä ansiosta pystymme jatkossa tarjoamaan suurempia määriä salattua tallennustilaa edulliseen gigatavuhintaan. Lisäksi levylle tallennuksen pitäisi nopeutua huomattavasti. Mikäli havaitset tiedostojen toiminnassa […]
17.9.2019

Ajas-palvelimella oli katkos salissa Helsinki 1

Ajas-palvelimilla (Helsinki 1) havaittiin odottamaton ongelma alkaen 11:58. Ongelma saatiin korjattua kello 12:27. https://status.upcloud.com/ Ongelma liittyi palvelinsalin levyjärjestelmiin. Pahoittelemme tapahtunutta haittaa. Lähikuukausina julkaistaan uudistettu järjestelmäversio, […]