Tekniset tiedotteet

Asiakastuki ja tiedotteet asiakkaille

Asiakastuen yhteystiedot

  • Asiakaspalvelumme on tavoitettavista Ma - Pe klo 8.00 - 16.00
  • Ensisijaisesti tukipyynnöt sähköpostilla: asiakaspalvelu ( ät ) eneroc.com
  • Asiakastuki puhelimitse : 010 5050 533

Tiedotteet

Voit valita alla olevista painikkeista näkymät: Kaikki tiedotteet, tai pelkästään tekniset tiedotteet tai päivitystiedotteet.
19.4.2018

Suoritamme päivitystoimenpiteitä 19-20.4.2018

Johtuen edellisestä ruuhkatilanteesta, kasvatamme palvelinkapasiteettia ja uudistamme palvelimen asetuksia 19 ja 20.4. Päivityksistä on odotettavissa noin minuutin mittaisia katkoksia, jotka pyritään ajoittamaan öiseen aikaan.
18.4.2018

Palvelinsalin sisäisissä verkkoyhteyksissä hitautta hallinta.ajas.fi -palvelimella

Tänään 18.4.2018 Kello 13:40-13:52 Ajas-palvelimilla havaittiin sisäisen verkon kova kuormitus, minkä johdosta palvelin ei enää vastannut. Ongelma saatiin ratkaistua ja selvitämme miten voimme välttää ettei […]
29.9.2017

Palvelinsalin sisäisissä verkkoyhteyksissä hitautta hallinta.ajas.fi -palvelimella

Tänään 29.9.2017 Kello 8:05 – 10:29 Ajas Touch -järjestelmän verkkoyhteyksissä oli hitautta, joka ilmeni myös käyttöliittymässä normaalia pidempinä vasteaikoina. Palvelinsali korjasi tilanteen ja nyt palvelut […]
13.9.2017

Äkillinen kuormituksen nousu palvelimella nettivaraus5.ajas.fi

Kello 12:39-12:46 palvelimeen kohdistui moninkertaisesti normaalia enemmän käyttöä, mikä aiheutti yhteyksien määrän rajan tulemisen täyteen. Osalla käyttäjistä katkesivat yhteydet tämän tilanteen johdosta. Järjestelmä ilmoitti ylläpitoomme […]
14.7.2017

Telian Internet-yhteyksissä häiriö

Telian Internet-yhteyksissä on ollut häiriö tänään 14.7 joka on aiheuttanut hitautta Ajas tuotteisiin jos niitä käytetään Telian liittymien kautta. Pahoittelemme tilannetta ja toivomme mahdollisimman nopeaa […]