Asiakastuki ja tiedotteet asiakkaille

Käyttöohjeet

Asiakastuen yhteystiedot

  • Asiakaspalvelumme on tavoitettavissa Ma - Pe klo 8.00 - 16.00
  • Ensisijaisesti tukipyynnöt sähköpostilla: asiakaspalvelu ( ät ) ajas.fi
  • Asiakastuki puhelimitse : 010 5050 533

Ajas yhteisö

  • Uutta: Voit kysyä milloin tahansa apua myös Ajas yhteisöstä. Ajas Touch -järjestelmän etusivulla on linkki "Ajas yhteisö", joka toimii 24/7. Siellä teitä auttavat muut innokkaat käyttäjät. Lisäksi kehitystiimimme antaa sinne myös vastauksia, mikäli ongelmaan löytyy virallinen ratkaisu.

Tiedotteet

Voit valita alla olevista painikkeista näkymät: Kaikki tiedotteet, tai pelkästään tekniset tiedotteet tai päivitystiedotteet.

2.6.2023

2.6.2023 Touch asiakaskortin kentät menneet piiloon

2.6.2023 Ajas Touch – asiakaskortin kentät menneet piiloon Chrome-selaimen päivittymisen jälkeen Chrome-selaimeen ilmestynyt uusin päivitys aiheutti ongelmia asiakaskortin kenttien piiloon menemisenä. Ongelma on nyt korjattu. […]
31.1.2023

1.2.2023 Touch vakaan version päivitys

Aloitamme päivittämään Ajas Touch -järjestelmän uutta versiota porrastetusti 1.2.2023 alkaen kaikille käyttäjille. Järjestelmän uusin versio on ollut testattavissa esijulkaisuversiona yli 2 kuukautta ja sitä on […]
31.8.2022

31.8.2022 Ruuhkatilanteita Ajas Touch -palvelussa

Suoritamme palvelimella datamigraatioita, mistä on valitettavasti tänään aiheutunut ennalta odottamattomasti, useista testeistä huolimatta, muutamia lyhyitä palvelimen verkkoyhteyksien ruuhkautumisia. Tästä on seurannut lyhyitä katkoja kaikille käyttäjille. […]