Tekniset tiedotteet

Asiakastuki ja tiedotteet asiakkaille

Asiakastuen yhteystiedot

  • Asiakaspalvelumme on tavoitettavista Ma - Pe klo 8.00 - 16.00
  • Ensisijaisesti tukipyynnöt sähköpostilla: asiakaspalvelu ( ät ) eneroc.com
  • Asiakastuki puhelimitse : 010 5050 533

Tiedotteet

Voit valita alla olevista painikkeista näkymät: Kaikki tiedotteet, tai pelkästään tekniset tiedotteet tai päivitystiedotteet.
17.9.2019

Ajas-palvelimella oli katkos salissa Helsinki 1

Ajas-palvelimilla (Helsinki 1) havaittiin odottamaton ongelma alkaen 11:58. Ongelma saatiin korjattua kello 12:27. https://status.upcloud.com/ Ongelma liittyi palvelinsalin levyjärjestelmiin. Pahoittelemme tapahtunutta haittaa. Lähikuukausina julkaistaan uudistettu järjestelmäversio, […]
1.9.2019

Nettivaraus 6 (beta) -palvelimella häiriöitä.

Pian julkaisuun tulevan Nettivaraus 6 -järjestelmän palvelimella oli sunnuntaina 1.9.2019 palvelukatkos. Ongelma johtui palvelinsalin infrastruktuuripäivityksistä, jotka aiheuttivat ongelmia DNS-palveluihin, eivätkä palvelimet saaneet haettua verkko-osoitteistoa normaalisti. […]
10.4.2019

10.4.2019. Palvelinsalin järjestelmävika

Upcloudin Helsinki 1 -palvelinsalissa havaittiin järjestelmävika alkaen 19:43 ja päättyen 01:42. Ongelma koski nettivaraus5.ajas.fi -palvelinta ja aiheutti vaikutuksia myös hallinta.ajas.fi -palvelun toimintaan. Viat havaitaan aina […]
29.1.2019

29.1.2019. Palvelinsalin verkkoyhteydessä noin 5 minuutin katkos

Palvelinsalin runkoverkossa katkos 14:14-14:20. Pahoittelemme tilannetta. Palvelinsalin tiedotusta voi seurata: https://status.upcloud.com/
30.10.2018

30.10.2018 9-12:12 Hitautta / yhteysongelmia DNA:n verkosta hallinta.ajas.fi -palvelimelle.

Tänään Ajas Touchiin johtavissa yhteyksissä havaittiin ongelma DNA:n verkon kautta. Muiden operaattorien kautta palvelut toimivat normaalisti. Ongelma johtui operaattorin ja palvelinkeskuksen välisistä reitityksistä. Tilanne on […]