Tekniset tiedotteet

Asiakastuki ja tiedotteet asiakkaille

Asiakastuen yhteystiedot

  • Asiakaspalvelumme on tavoitettavista Ma - Pe klo 8.00 - 16.00
  • Ensisijaisesti tukipyynnöt sähköpostilla: asiakaspalvelu ( ät ) eneroc.com
  • Asiakastuki puhelimitse : 010 5050 533

Tiedotteet

Voit valita alla olevista painikkeista näkymät: Kaikki tiedotteet, tai pelkästään tekniset tiedotteet tai päivitystiedotteet.
29.9.2017

Palvelinsalin sisäisissä verkkoyhteyksissä hitautta hallinta.ajas.fi -palvelimella

Tänään 29.9.2017 Kello 8:05 – 10:29 Ajas Touch -järjestelmän verkkoyhteyksissä oli hitautta, joka ilmeni myös käyttöliittymässä normaalia pidempinä vasteaikoina. Palvelinsali korjasi tilanteen ja nyt palvelut […]
13.9.2017

Äkillinen kuormituksen nousu palvelimella nettivaraus5.ajas.fi

Kello 12:39-12:46 palvelimeen kohdistui moninkertaisesti normaalia enemmän käyttöä, mikä aiheutti yhteyksien määrän rajan tulemisen täyteen. Osalla käyttäjistä katkesivat yhteydet tämän tilanteen johdosta. Järjestelmä ilmoitti ylläpitoomme […]
14.7.2017

Telian Internet-yhteyksissä häiriö

Telian Internet-yhteyksissä on ollut häiriö tänään 14.7 joka on aiheuttanut hitautta Ajas tuotteisiin jos niitä käytetään Telian liittymien kautta. Pahoittelemme tilannetta ja toivomme mahdollisimman nopeaa […]
13.6.2017

Louhen palvelin alhaalla, kaikki siirrettiin nyt pois.

Vanhalla Louhen palvelimella sijaitsevassa nettivaraus.ajas.fi -palvelussa alkoi katkos 13.6 kello 7:20. Tämä vaikutti vielä pienellä osalla käyttäjiä tekstiviestien kulkuun ja muutamille käyttäjille, jotka eivät ole […]
30.4.2017

Louhen palvelimella laitevika

Vanhalla Louhen palvelimella sijaitsevassa nettivaraus.ajas.fi levyjärjestelmässä on laitevika, joka estää sen normaalin toiminnan. Tämä vaikuttaa tekstiviestien kulkuun ja muutamille käyttäjille, jotka eivät ole siirtyneet käyttämään […]