Asiakastuki ja tiedotteet asiakkaille

Asiakastuen yhteystiedot

  • Asiakaspalvelumme on tavoitettavissa Ma - Pe klo 8.00 - 16.00
  • Ensisijaisesti tukipyynnöt sähköpostilla: asiakaspalvelu ( ät ) eneroc.com
  • Asiakastuki puhelimitse : 010 5050 533

Ajas yhteisö

  • Uutta: Voit kysyä milloin tahansa apua myös Ajas yhteisöstä. Ajas Touch -järjestelmän etusivulla on linkki "Ajas yhteisö", joka toimii 24/7. Siellä teitä auttavat muut innokkaat käyttäjät. Lisäksi kehitystiimimme antaa sinne myös vastauksia, mikäli ongelmaan löytyy virallinen ratkaisu.

Tiedotteet

Voit valita alla olevista painikkeista näkymät: Kaikki tiedotteet, tai pelkästään tekniset tiedotteet tai päivitystiedotteet.
7.7.2021

Webhotel4 -palvelimella katkos 7.7.2021

Webhotel4 -palvelimella oli katkos 17.7.2021 14:52-15:17. Tilanteesta aiheutui katkoksia suurimpaan osaan Ajaskauppa -verkkokaupoista sekä ylläpitämiimme verkkosivustoihin. Katkos johtui palvelinsalin levyjärjestelmän laitteistoviasta. Palvelinsali korjasi sen automaattisin […]
24.10.2020
Salattu tietokanta tietomurtautujan näkökulmasta

Vastauksia ajankohtaisiin tietoturva-aiheisiin

Tietoturvaan liittyen johdanto Digitalisoituvassa maailmassa tietomurtoyritysten määrä on valitettavasti kasvanut. Näiden tekojen taustalla on useimmiten pyrkimys kiristää yrityksiltä rahaa tai siihen verrattavissa olevia hyödykkeitä. Viime […]
20.10.2020

Päivitystiedote Desktop 1.4.4.X

Ajas Desktop -ohjelman virallinen päivitys 1.4.4.5 on nyt julkaistu. Asenna se ensin vain yhdelle koneelle ja vasta sitten muille, kun olet varmistanut että kaikki vaikuttaa […]
12.7.2020

12.7.2020 Verkkoyhteydessä hitautta 21-21:30

Helsingin palvelinsalissa sijaitsevaan palveluun kohdistunut palvelunesto- eli DDOS-hyökkäys aiheutti ruuhkaa verkkoyhteyksissä, mikä haittasi palveluiden toimintaa. Palvelinsali sai ilmoituksensa mukaan hyökkäyksen torjuttua kello 21:30.
1.6.2020

1.6.2020 Osittainen yhteysongelma Kanta-integraatiossa

Kanta ja Resepti eivät ole tänään toimineet kaikissa kohdissa täysin kaikilla selaimilla ja järjestelmillä, johtuen SSL-juurivarmenteen päivittymisestä aiheutuvista muutoksista eRA-järjestelmässä. Tilanne ei liity Ajas Touch-päivitykseen, […]