Asiakastuki ja tiedotteet asiakkaille

Asiakastuen yhteystiedot

  • Asiakaspalvelumme on tavoitettavissa Ma - Pe klo 8.00 - 16.00
  • Ensisijaisesti tukipyynnöt sähköpostilla: asiakaspalvelu ( ät ) eneroc.com
  • Asiakastuki puhelimitse : 010 5050 533

Tiedotteet

Voit valita alla olevista painikkeista näkymät: Kaikki tiedotteet, tai pelkästään tekniset tiedotteet tai päivitystiedotteet.
4.5.2015

Päivitystiedote Asiakashallinta 1.3.4.x

Ajas Asiakashallinnan virallinen päivitys 1.3.4.2 on julkaistu. Huom, päivityksen voi asentaa yleensä manuaalisesti myös Ajas osto -paketista. Myös jos päivitys jostakin syystä epäonnistuu, sen voi […]
2.11.2015

Päivitystiedote Asiakashallinta 1.3.6.x

Ajas Asiakashallinnan virallinen päivitys 1.3.6.8 on julkaistu. Huom, päivityksen voi asentaa yleensä manuaalisesti myös Ajas osto -paketista. Myös jos päivitys jostakin syystä epäonnistuu, sen voi […]
14.3.2016

Päivitystiedote Asiakashallinta 1.3.8.x

Ajas Asiakashallinnan virallinen päivitys 1.3.8.2 on julkaistu. Huom, päivityksen voi asentaa yleensä manuaalisesti myös Ajas osto -paketista. Myös jos päivitys jostakin syystä epäonnistuu, sen voi […]
24.1.2017

Päivitystiedote Asiakashallinta 1.4.0.X

Ajas Asiakashallinnan virallinen päivitys 1.4.0.2 on julkaistu. Huom, päivityksen voi asentaa yleensä manuaalisesti myös Ajas osto -paketista. Myös jos päivitys jostakin syystä epäonnistuu, sen voi […]
27.2.2017

Toimintahäiriö nettivaraus5.ajas.fi -palvelimella 27.2.2017 8:19-8:39

nettivaraus5.ajas.fi -palvelimella oli levyjärjestelmän viasta johtunut toimintahäiriö, mikä sai palvelimen ja suurimman osan Ajas-palveluista jumiutumaan. Levyjärjestelmä saatiin kuntoon kello 8:39. Kaikki jälkitoimet tarkistuksineen on tehty […]