Asiakastuki ja tiedotteet asiakkaille

Käyttöohjeet

Asiakastuen yhteystiedot

  • Asiakaspalvelumme on tavoitettavissa Ma - Pe klo 8.00 - 16.00
  • Ensisijaisesti tukipyynnöt sähköpostilla: asiakaspalvelu ( ät ) ajas.fi
  • Asiakastuki puhelimitse : 010 5050 533

Ajas yhteisö

  • Uutta: Voit kysyä milloin tahansa apua myös Ajas yhteisöstä. Ajas Touch -järjestelmän etusivulla on linkki "Ajas yhteisö", joka toimii 24/7. Siellä teitä auttavat muut innokkaat käyttäjät. Lisäksi kehitystiimimme antaa sinne myös vastauksia, mikäli ongelmaan löytyy virallinen ratkaisu.

Tiedotteet

Voit valita alla olevista painikkeista näkymät: Kaikki tiedotteet, tai pelkästään tekniset tiedotteet tai päivitystiedotteet.

13.6.2017

Louhen palvelin alhaalla, kaikki siirrettiin nyt pois.

Vanhalla Louhen palvelimella sijaitsevassa nettivaraus.ajas.fi -palvelussa alkoi katkos 13.6 kello 7:20. Tämä vaikutti vielä pienellä osalla käyttäjiä tekstiviestien kulkuun ja muutamille käyttäjille, jotka eivät ole […]
30.4.2017

Louhen palvelimella laitevika

Vanhalla Louhen palvelimella sijaitsevassa nettivaraus.ajas.fi levyjärjestelmässä on laitevika, joka estää sen normaalin toiminnan. Tämä vaikuttaa tekstiviestien kulkuun ja muutamille käyttäjille, jotka eivät ole siirtyneet käyttämään […]
6.3.2017

Levyjärjestelmän hitaus korjattu automaattisesti 06.03.2017 17-19

Levyjärjestelmässä on ollut ajoittaista hitautta aiheuttava ongelma, jonka palvelinsali on automaattisesti korjannut heti sen ilmettyä.
27.2.2017

Toimintahäiriö nettivaraus5.ajas.fi -palvelimella 27.2.2017 8:19-8:39

nettivaraus5.ajas.fi -palvelimella oli levyjärjestelmän viasta johtunut toimintahäiriö, mikä sai palvelimen ja suurimman osan Ajas-palveluista jumiutumaan. Levyjärjestelmä saatiin kuntoon kello 8:39. Kaikki jälkitoimet tarkistuksineen on tehty […]