Kaikki tiedot sijaitsevat EU:n alueella olevilla palvelimilla, mutta pääosin meidän palvelimet ovat Suomessa.
Palvelumme täyttää tietoturvan ja muiden vaatimusten osalta mm. kaikki terveydenhuollon asiakastietojen säilytystä koskevat vaatimukset.
Kyllä. Eneroc Oy on toiminut jo vuodesta 2006 alkaen ja meillä on pitkä historia ohjelmistojen kehittämisestä sekä teknisten järjestelmien ylläpidosta. Asiakasmäärämme ovat kasvaneet tasaisesti ja liiketoiminta on vakaata.
Pyrimme pitämään viestintämme mahdollisimman avoimena ja julkaisemme joskus myös negatiivisia asioita itsestämme mikäli sellaista tapahtuu. Läpinäkyvän tiedottamisen avulla palvelutason luotettavuus on selkeästi todennettavissa jo ennen ostohetkeä. Rehellisyys on tässäkin tärkeä asia.
Tilauksen kuukausihintaan vaikuttavat :
- Käyttäjien / kalenteriresurssien määrä eli kuinka monen työntekijän kalenteria Ajas -ohjelmien kautta hallitaan.
- Tuotteen valinta eli mitä ominaisuuksia omaan Ajas-pakettiin halutaan valita. Tilaa -sivullamme olevalla hintalaskurilla voi laskea tarkan hinnan.
- Liitetyt lisävaihtoehdot, joiden hinnasto löytyy täältä.
Palvelun käyttö vaatii minimissään tietokoneen, tabletin tai mobiililaitteen sekä internetyhteyden. Työpöytäsovellusta varten tarvitaan tietokone, ja sitä voidaan käyttää myös off-line -tilassa. Asiakaspalvelua helpottamaan voidaan hankkia myös maksupääte tai kuittitulostin. Tavallisen tulostimen tarve riippuu siitä paljonko erilaisia tositteita halutaan tulostaa paperimuotoon.
Ohjelmistojen käyttö on tehty erittäin helpoksi. Pakettien hintaan sisältyy tunnin maksuton koulutus toimistollamme. Emme kuitenkaan jätä asiakkaitamme pulaan jatkossakaan. Jos koet tarvitsevasi erillistä käyttöönottotukea, opastamme ongelmallisissa tilanteissa mielellämme.
Tarjoamme myös koulutuspalveluita, joita voidaan räätälöidä asiakkaan tarpeen mukaan.
Kyllä voit. Ajas-tuoteperhettä voi laajentaa milloin vaan. Voit myös lisätä nykyisen tuotteesi kalenteriresursseja, ja molemmat nämä saat käyttöösi välittömästi.
Lisätoimintojen käyttöönotto tapahtuu yhtä vaivattomasti. Ja jos tulet jatkossa tarvitsemaan yrityskohtaista räätälöintiä, toimitamme nämäkin projektit usein erittäin nopeasti.
Markkinointikirjeiden tai muiden asiakastiedotteiden lähettäminen onnistuu helposti Ajas-järjestelmän asiakasrekisterin kautta. Lisäksi varauksen vahvistus- ja muistutusviestit hoituvat kätevästi suoraan ajanvarausjärjestelmästä.
Kampanjakoodit eivät sellaisenaan vielä ole tuettuja, mutta sen sijaan lahjakortit ja arvoliput ovat. Yrityksesi lahjakorttien myynti voidaan myös siirtää ylläpitämäämme verkkokauppaan. Verkossa voit itse määritellä myytävien tuotteiden hinnan kampanjanomaisesti.
Ensisijaiset tukisivustomme
Seuraavilta sivuiltamme löydät Ajas-ohjelmien yksityiskohtaiset käyttöohjeet. Keräämme myös usein kysyttyjä, ohjelman käyttöön tai teknisiin asioihin liittyviä kysymyksiä näille sivuille:
Ajas Touch ohjesivustoTyöpöytäsovelluksen ohjesivusto