Päivitystiedotteet

Asiakastuki ja tiedotteet asiakkaille

Asiakastuen yhteystiedot

  • Asiakaspalvelumme on tavoitettavissa Ma - Pe klo 8.00 - 16.00
  • Ensisijaisesti tukipyynnöt sähköpostilla: asiakaspalvelu ( ät ) eneroc.com
  • Asiakastuki puhelimitse : 010 5050 533

Ajas yhteisö

  • Uutta: Voit kysyä milloin tahansa apua myös Ajas yhteisöstä. Ajas Touch -järjestelmän etusivulla on linkki "Ajas yhteisö", joka toimii 24/7. Siellä teitä auttavat muut innokkaat käyttäjät. Lisäksi kehitystiimimme antaa sinne myös vastauksia, mikäli ongelmaan löytyy virallinen ratkaisu.

Tiedotteet

Voit valita alla olevista painikkeista näkymät: Kaikki tiedotteet, tai pelkästään tekniset tiedotteet tai päivitystiedotteet.
20.10.2020

Päivitystiedote Desktop 1.4.4.X

Ajas Desktop -ohjelman virallinen päivitys 1.4.4.5 on nyt julkaistu. Asenna se ensin vain yhdelle koneelle ja vasta sitten muille, kun olet varmistanut että kaikki vaikuttaa […]
16.1.2020

Tiedostopalvelun päivitys 17.1.2020

Päivitämme Ajas-tiedostopalvelun uudemmalle palvelimelle, minkä ansiosta pystymme jatkossa tarjoamaan suurempia määriä salattua tallennustilaa edulliseen gigatavuhintaan. Lisäksi levylle tallennuksen pitäisi nopeutua huomattavasti. Mikäli havaitset tiedostojen toiminnassa […]
4.12.2017

Päivitystiedote Asiakashallinta 1.4.3.X

Ajas Asiakashallinnan virallinen päivitys 1.4.3.0 on julkaistu. Huom, päivityksen voi asentaa yleensä manuaalisesti myös Ajas osto -paketista. Myös jos päivitys jostakin syystä epäonnistuu, sen voi […]
26.9.2017

Päivitystiedote Asiakashallinta 1.4.2.X

Ajas Asiakashallinnan virallinen päivitys 1.4.2.4 on julkaistu. Huom, päivityksen voi asentaa yleensä manuaalisesti myös Ajas osto -paketista. Myös jos päivitys jostakin syystä epäonnistuu, sen voi […]
13.6.2017

Päivitystiedote Asiakashallinta 1.4.1.X

Ajas Asiakashallinnan virallinen päivitys 1.4.1.2 on julkaistu. Huom, päivityksen voi asentaa yleensä manuaalisesti myös Ajas osto -paketista. Myös jos päivitys jostakin syystä epäonnistuu, sen voi […]