Asiakastuki ja tiedotteet asiakkaille

Käyttöohjeet

Asiakastuen yhteystiedot

  • Asiakaspalvelumme on tavoitettavissa Ma - Pe klo 8.00 - 16.00
  • Ensisijaisesti tukipyynnöt sähköpostilla: asiakaspalvelu ( ät ) ajas.fi
  • Asiakastuki puhelimitse : 010 5050 533

Ajas yhteisö

  • Uutta: Voit kysyä milloin tahansa apua myös Ajas yhteisöstä. Ajas Touch -järjestelmän etusivulla on linkki "Ajas yhteisö", joka toimii 24/7. Siellä teitä auttavat muut innokkaat käyttäjät. Lisäksi kehitystiimimme antaa sinne myös vastauksia, mikäli ongelmaan löytyy virallinen ratkaisu.

Tiedotteet

Voit valita alla olevista painikkeista näkymät: Kaikki tiedotteet, tai pelkästään tekniset tiedotteet tai päivitystiedotteet.

18.1.2022

Katkos 18.1

Ajas Touchissa oli osittainen käyttökatkos palvelinongelman johdosta, joka esti palvelun käytön osalla asiakkaita. Ongelma on nyt korjattu. Pahoittelemme katkosta, jonka kesto oli 16:08-16:20 välisenä aikana. […]
7.7.2021

Webhotel4 -palvelimella katkos 7.7.2021

Webhotel4 -palvelimella oli katkos 17.7.2021 14:52-15:17. Tilanteesta aiheutui katkoksia suurimpaan osaan Ajaskauppa -verkkokaupoista sekä ylläpitämiimme verkkosivustoihin. Katkos johtui palvelinsalin levyjärjestelmän laitteistoviasta. Palvelinsali korjasi sen automaattisin […]
24.10.2020

Vastauksia ajankohtaisiin tietoturva-aiheisiin

Tietoturvaan liittyen johdanto Digitalisoituvassa maailmassa tietomurtoyritysten määrä on valitettavasti kasvanut. Näiden tekojen taustalla on useimmiten pyrkimys kiristää yrityksiltä rahaa tai siihen verrattavissa olevia hyödykkeitä. Viime […]
12.7.2020

12.7.2020 Verkkoyhteydessä hitautta 21-21:30

Helsingin palvelinsalissa sijaitsevaan palveluun kohdistunut palvelunesto- eli DDOS-hyökkäys aiheutti ruuhkaa verkkoyhteyksissä, mikä haittasi palveluiden toimintaa. Palvelinsali sai ilmoituksensa mukaan hyökkäyksen torjuttua kello 21:30.
1.6.2020

1.6.2020 Osittainen yhteysongelma Kanta-integraatiossa

Kanta ja Resepti eivät ole tänään toimineet kaikissa kohdissa täysin kaikilla selaimilla ja järjestelmillä, johtuen SSL-juurivarmenteen päivittymisestä aiheutuvista muutoksista eRA-järjestelmässä. Tilanne ei liity Ajas Touch-päivitykseen, […]