Mikä on Ajas-tuoteperhe?

Monipuolinen Ajas-tuotevalikoima mahdollistaa asiakaspalveluyrityksen koko palveluketjun järjestämisen. Asiakkaasi varaavat ajat suoraan verkossa tai voit itse kirjata sen hallintanäkymän kautta. Hoidat vaivattomasti asiakaskäynnin kirjaamisen, käteismaksun tai laskutuksen, reskontran, varastonhallinnan ja kirjanpidon. Järjestelmä koostuu valittavasta tuotepaketeista: Ajas Nettivaraus, Ajas Classic, Ajas Pro tai Ajas Premium. Kun olet valinnut tuotteen, saat käyttöösi kaikki Ajas Sovellukset, jotka toimivat keskenään saumattomasti yhteen. Ajas Lisävaihtoehdot ovat lisämaksullisia tuotteita, joilla voit täydentää Ajas -ohjelmaasi. Lisäksi räätälöimme sinun toimialasi tai yrityksesi tarpeita vastaavan tuotteen. Kysy tarjousta!

Ajas Asiakashallinta Touch

  • Selainsovellus kaikille päätelaitteille
  • Ajas Touch -ohjausnäkymä
  • Ajas Internet-Ajanvarauksen asiakasnäkymä


Ajanvarausjärjestelmän selainsovellus Ajanvarausjärjestelmän asiakasnäkymä

Ajas Lisävaihtoehdot

Ajas-järjestelmän ominaisuuksia

Ajas-järjestelmä koostuu Ajas Asiakashallinta -ohjelmasta, jossa hallinnoit kaiken ajanvarauksesta laskutukseen ja lisätuotteiden myyntiin, ja Ajas Internet-ajanvaraus -ohjelmasta, joka on asiakasnäkymäsi internetissä asiakkaan itse tekemiin on-line ajanvarauksiin.

Asiakashallinta -ohjelmaa voit käyttää sekä tietokoneen että mobiililaitteen selaimessa. Internet-ajanvaraus on automaattisesti mukana Ajas Nettivaraus, Ajas Pro ja Ajas Premium -tuotepaketeissa.

Katso alla poiminta Ajas-järjestelmän suosituista ominaisuuksista ja kattavasti täältä.

Nettivaraus kaikilla laitteilla

Internet-ajanvaraus on innovatiivinen tapa parantaa yritystoimintasi tehokkuutta. Erityisesti asiakaspalveluammateissa paljon aikaa kuluu palvelun ajankohtien varaamiseen asiakkaille. Ajas-sovellusten avulla asiakashallinta on nopeaa ja helppoa. Asiakkaasi voivat varata palveluajan helposti netistä ja palvelu on auki 24 h vuorokaudessa.

Nettiajanvaraus on helppo liittää omalle verkkosivullesi. Saat ohjelman mukana monta valmista ulkoasuvaihtoehtoa. Teemme asiakkaillemme myös räätälöityjä ulkoasuratkaisuja.

Asiakaskortisto / asiakasrekisteri

Terveydenhoitoalalla asiakkaan käyntikirjaukset tehdään asiakaskortin Potilaskertomus-lomakkeelle, josta ne voi viedä suoraan Kantaan. Toiminnot ovat käytössä myös ilman Kantaa, jos sinun ei vielä tarvitse Kantaan liittyä. Asiakaskortilta pystyy seuraamaan asiakkaiden käyntihistoriaa ja tarkastamaan mitä asiakkaalle ollaan viimeksi tehty tai mitä palveluita ja tuotteita hän osti. Asiakaskortisto on todella käytännöllinen usean toimipisteen yrityksessä, kun kaikki tiedot ovat jokaisessa paikassa jatkuvasti ajan tasalla.

Lahjakortit ja verkkokauppamyynti

Lahjakorttitoiminnon avulla voit myydä lahjakortteja ja seurata niiden käyttöä.Järjestelmä tukee sekä palveluiden määrään että lahjakortin kokonaisarvoon sidottua myyntiä (ns. arvolippu).Ohjelmasi tunnistaa lahjakortin lyhytkoodilla, ja se voidaan myös yhdistää suoraan asiakkaaseen. Silloin se löytyy suoraan asiakkaan tiedoilla.Lahjakortteja voidaan myydä myös verkossa. Toiminto on integroitu Ajas-ohjelman kanssa, joten verkossa myydyt lahjakortit tulevat suoraan näkyviin Ajas-ohjelmaasi.

Ajanvarausjärjestelmä / varauskalenteri

Ajas-järjestelmän varausnäkymä täyttyy asiakkaittesi varauksista. Asiakas voi itse tehdä ne netin kautta tai voit itse lisätä varauksia hallinnan kautta. Näet varaustilanteen reaaliaikaisesti kaikkien toimipisteiden ja työntekijöiden osalta. Näkyvyyttä on mahdollisuus myös rajata ohjelman käyttäjien käyttöoikeuksien hallinnan kautta. Monipuoliset pikatoiminnot helpottavat varauksen tekemistä ja tarkastelua. Tästä on hyötyä erityisesti silloin kun olet suorassa yhteydessä asiakkaasi kanssa, puhelimitse tai kasvotusten.

Käyntikirjaukset

Asiakkaan käyntihistoria pitää sisällään useita palvelutapahtumia, jotka tallentuvat käyntiin. Käyntilomakkeelle voi tehdä myös merkintöjä seuraavalla palvelukerralla muistettavista asioista. Terveydenhoitoalan ammattilaisten potilaskertomukset löytyvät Ajas Touchissa asiakaskortin Potilaskertomus -osiosta, ja ne voidaan siitä viedä suoraan Kantaan.

Maksupääte

Laskun, varauksen tai käynnin maksaminen luotto- tai pankkikortilla onnistuu yhtä vaivattomasti kuin käteismaksut. Voit käyttää mitä tahansa maksupäätettä, jos näppäilet maksettavan summan itse maksupäätteelle. Saatavilla on myös saumaton integraatio muutamiin maksupäätteisiin, jolloin Ajas-ohjelma lähettää suoraan maksettavan summan maksupäätteelle.

Helppokäyttöiset kassatoiminnot

Ajas kassatoiminto on yksi markkinoiden helppokäyttöisimmistä. Selkeät kentät maksettavalle summalle ja asiakkaan antamalle rahamäärälle. Ohjelma laskee paljonko annetaan takaisin.

Lisätuotteet ja varastonhallinta

Ajas-ohjelman avulla voit laajentaa palveluitasi tuotteiden myyntiin. Ohjelmaan voi helposti lisätä myytäviä tuotteita, ja ohjelman avulla voi hallinnoida varastoa ja seurata varastotilannetta.

Kirjanpito-ohjelma

Kirjanpito-ohjelma on lisävaihtoehto Ajas-järjestelmääsi. Sen avulla hallinnoit kattavasti kaikki yrityksesi kirjanpitotapahtumat ja luot tarvittavat raportit valmiiden tilipohjien ja kaavojen avulla. Lue lisää kirjanpito-ohjelmasta

Tilastot ja viennit

Tilastotoiminnon avulla pysyt helposti ajan tasalla yrityksen taloudesta ja asiakasmääristä.Selkeät ja havainnollistavat kaaviot helpottavat liiketoiminnan muutosten seuraamista.Tietoja voidaan myös viedä muihin järjestelmiin sekä Exceliin tarkempia tilastollisia analyysejä varten.

Laskutus ja myyntireskontra

Voit helposti myydä ja kirjoittaa laskun tai kuitin Ajas-ohjelman Laskutus-osiossa. Ohjelma hoitaa myös myyntikirjan. Koneella luettavan tiliotteen lukijan toiminto eliminoi tarpeen etsiä maksuja manuaalisesti tiliotteista. Voit myös lähettää laskun laskutuspalveluun (Ropo Capital / Netvisor) tai käyttää oman pankkisi sähköistä laskutuspalvelua laskujen lähettämiseen. Ajas-ohjelmasta voi luoda palvelun edellyttämään Finvoice-muodossa olevan tiedoston. Terveydenhoitoalan suorakorvausten käsittely on helppoa ohjelman KELA suorakorvaustoiminnon avulla.

Ostolaskut ja ostoreskontra

Asiakashallinta sisältää ostoreskontra-toiminnon, johon kirjaat helposti yritykselle tulevat kulut. Ostolaskun perustiedot voidaan täyttää lomakkeelle suoraan viivakoodin avulla ja ja ostoreskontrasta pystyy vahtimaan laskujen eräpäiviä.

Varaukset myös puhelimen kalenteriin

Ajas-järjestelmän monipuolisten rajapintojen ansiosta asiakaspalvelijalle varatut ajat voidaan synkronoida Google Kalenteriin. Google Sync -toiminnan avulla Google pystyy välittämään kalenterin edelleen myös mobiililaitteisiin ja muihin työpöytäohjelmiin, kuten Outlook tai Apple Mail.Ajas varaukset kulkevat näin mukanasi sinulle tutuissa sovelluksissa.Outlook-kalenteri voidaan myös synkronoida Office 365 palveluun tai yrityksen Exchange palvelimelle.

Muistutusviestit

Ajas-ohjelman ajanvarausjärjestelmä lähettää asiakkaallesi muistutusviestit varatun ajan lähetyessä.Viestit voidaan lähettää joko tekstiviestillä tai sähköpostilla.

Sähköposti- ja tekstiviestimarkkinointi

Asiakasrekisterin asiakashakutoiminnon avulla voit lähettää asiakkaillesi myös muita viestejä, kuten ilmoituksia tai tarjouksia. Voit valita kuinka monelle asiakkaalle viestisi lähetetään kerrallaan ja lähettää sen joko sähköpostina tai tekstiviestinä.

Tiedostopalvelu

Tiedostopalvelun avulla esimerkiksi asiakkaisiin ja ostolaskuihin yhdistetyt tiedostot siirtyvät automaattisesti pilvipalveluun, mistä tiedostot ovat käytettävissä millä tahansa samaa tietokantaa käyttävässä Asiakashallinta-ohjelmassa. Tiedostot tallennetaan palveluun salattuina käyttäjien tietoturvan takaamiseksi.Palveluun sisältyy 1 Gt ilmaista tallennustilaa. Tilan täytyttyä, voitte hankkia lisätilaa edullisesti.