Mikä on Ajas-tuoteperhe?

Monipuolinen Ajas-tuotevalikoima mahdollistaa asiakaspalveluyrityksen koko palveluketjun järjestämisen. Asiakkaasi varaavat ajat suoraan verkossa tai voit itse kirjata sen hallintanäkymän kautta. Hoidat vaivattomasti asiakaskäynnin kirjaamisen, käteismaksun tai laskutuksen, reskontran, varastonhallinnan ja kirjanpidon. Järjestelmä koostuu valittavasta tuotepaketeista: Ajas Mini, Ajas Mini +, Ajas Classic tai Ajas Pro. Kun olet valinnut tuotteen, saat käyttöösi kaikki Ajas Sovellukset, jotka toimivat keskenään saumattomasti yhteen. Ajas Lisävaihtoehdot ovat lisämaksullisia tuotteita, joilla voit täydentää Ajas -ohjelmaasi. Lisäksi räätälöimme sinun toimialasi tai yrityksesi tarpeita vastaavan tuotteen. Kysy tarjousta!

Ajas Sovellukset

  • Ajas Asiakashallinta Touch - selainsovellus
  • Ajas Asiakashallinta Desktop - työpöytäsovellus
Voit itse valita kumpaa sovellusta haluat käyttää. Molemmat käyttöliittymät kuuluvat valitsemaasi pakettiin.

Ajanvarausjärjestelmän selainsovellus Ajanvarausjärjestelmän työpöytäsovellus

Ajas-järjestelmän ominaisuuksia

Ajas-järjestelmä koostuu Ajas Asiakashallinta -ohjelmasta, jossa hallinnoit kaiken ajanvarauksesta laskutukseen ja lisätuotteiden myyntiin, ja Ajas Internet-ajanvaraus -ohjelmasta, joka on asiakasnäkymäsi internetissä asiakkaan itse tekemiin on-line ajanvarauksiin.

Asiakashallinta -ohjelmaa voit käyttää joko työpöydällä, tietokoneen selaimessa tai mobiililaitteen selaimessa. Internet-ajanvaraus on automaattisesti mukana Ajas Mini + ja Ajas Pro -tuotepaketeissa.

Katso alla poiminta Ajas-järjestelmän suosituista ominaisuuksista ja kattavasti täältä.

Nettivaraus kaikilla laitteilla

Internet-ajanvaraus on innovatiivinen tapa parantaa yritystoimintasi tehokkuutta. Erityisesti asiakaspalveluammateissa paljon aikaa kuluu palvelun ajankohtien varaamiseen asiakkaille. Ajas-sovellusten avulla asiakashallinta on nopeaa ja helppoa. Asiakkaasi voivat varata palveluajan helposti netistä ja palvelu on auki 24 h vuorokaudessa.

Nettiajanvaraus on helppo liittä omalle verkkosivullesi. Saat ohjelman mukana monta valmista ulkoasuvaihtoehtoa. Teemme asiakkaillemme myös räätälöityjä ulkoasuratkaisuja.

Asiakaskortisto / asiakasrekisteri

Terveydenhoidon toimialoilla laki velvoittaa arkistoimaan potilaskortit ja säilyttämään niitä määrätyn ajanjakson verran.Pystyt seuraamaan asiakkaiden käyntihistoriaa ja tarkastamaan mitä asiakkaalle on viimeksi tehty tai mitä palveluita ja tuotteita hän osti.Asiakaskortisto on todella käytännöllinen usean toimipisteen yrityksessä online-versiona, kun kaikki tiedot ovat jokaisessa paikassa jatkuvasti ajan tasalla.Asiakastiedot löytyvät kätevästi ja ovat helposti päivitettävissä.

Lahjakortit ja verkkokauppamyynti

Lahjakorttitoiminnon avulla voit myydä lahjakortteja ja seurata niiden käyttöä.Järjestelmä tukee sekä palveluiden määrään että lahjakortin kokonaisarvoon sidottua myyntiä (ns. arvolippu).Ohjelmasi tunnistaa lahjakortin viivakoodilla tai lyhytkoodilla, ja se voidaan myös yhdistää suoraan asiakkaaseen. Silloin se löytyy suoraan asiakkaan tiedoilla.Lahjakortteja voidaan myydä myös verkossa. Toiminto on integroitu Ajas-ohjelman kanssa, joten verkossa myydyt lahjakortit tulevat suoraan näkyviin Ajas-ohjelmaasi.

Ajanvarausjärjestelmä / varauskalenteri

Ajas-järjestelmän varausnäkymä on saumattomasti yhteensopiva selainpohjaisen sovelluksen ja online työpöytäsovelluksen välillä. Näet varaustilanteen reaaliaikaisesti kaikkien toimipisteiden ja työntekijöiden osalta. Näkyvyyttä on mahdollisuus myös rajata ohjelman käyttäjien käyttöoikeuksien hallinnan kautta.Monipuoliset pikatoiminnot helpottavat varauksen tekemistä ja tarkastelua. Tästä on hyötyä erityisesti silloin kun olet suorassa yhteydessä asiakkaasi kanssa, puhelimitse tai kasvotusten.

Käyntikirjaukset

Asiakkaan käyntihistoria pitää sisällään useita palvelutapahtumia, joista on tehty käyntikirjauksia. Käynteihin voi tehdä kuvauksia annetuista palveluista ja tehdä merkintöjä seuraavaa palvelutapahtumaa varten. Terveydenhoitoalan ammattilaisten tekemät käyntikirjaukset voidaan viedä suoraan Kantaan. Samoin kuin muut asiakas/potilasrekisterimerkinnät kuten diagnoosit tai hoitosuunnitelmat.

Maksupääte

Laskun, varauksen tai käynnin maksaminen luotto- tai pankkikortilla onnistuu yhtä vaivattomasti kuin käteismaksut.Korttimaksuissa on saumaton integraatio Nets Oy:n Lumo -maksupäätteisiin.

Helppokäyttöiset kassatoiminnot

Ajas kassatoiminto on yksi markkinoiden helppokäyttöisimmistä. Selkeät kentät maksettavalle summalle ja asiakkaan antamalle rahamäärälle. Ohjelma laskee paljonko annetaan takaisin.

Lisätuotteet ja varastonhallinta

Ajas-ohjelman avulla voit laajentaa palveluitasi tuotteiden myyntiin. Ohjelmaan voi helposti lisätä myytäviä tuotteita, ja ohjelman avulla voi hallinnoida varastoa ja seurata varastotilannetta. Tuotteiden lisääminen ja myynti onnistuu myös viivakoodin ja viivakoodinlukijan avulla.

Kirjanpito-ohjelma

Kirjanpito-ohjelma on lisävaihtoehto Ajas-järjestelmääsi. Sen avulla hallinnoit kattavasti kaikki yrityksesi kirjanpitotapahtumat ja luot tarvittavat raportit valmiiden tilipohjien ja kaavojen avulla. Kysy lisää

Tilastot ja viennit

Tilastotoiminnon avulla pysyt helposti ajan tasalla yrityksen taloudesta ja asiakasmääristä.Selkeät ja havainnollistavat kaaviot helpottavat liiketoiminnan muutosten seuraamista.Tietoja voidaan myös viedä muihin järjestelmiin sekä Exceliin tarkempia tilastollisia analyysejä varten.

Laskutus ja myyntireskontra

Myynti ja laskun tai kuitin kirjoittaminen onnistuu helposti Ajas laskutusosion avulla.Ohjelma huolehtia myös myyntireskontrasta. Konekielisen tiliotteen lukutoiminto mahdollistaa sen, ettei maksusuorituksia tarvitse etsiä manuaalisesti tiliotteista.Voit myös käyttää E-laskutusta ja lähettää sähköisen eVoice laskun, jossa välittäjänä toimii Trust Perintä. Samaa reittiä, selainpohjaisen palvelun kautta, voit helposti siirtää myös maksamattomat laskut perittäväksi.Terveydenhoitoalan suorakorvausten käsittely helpottuu ohjelman KELA-laskutustoiminnon avulla. Lisää laskutusosiosta.

Ostolaskut ja ostoreskontra

Asiakashallinta sisältää ostoreskontra-toiminnon, johon kirjaat helposti yritykselle tulevat kulut.Ostolaskun perustiedot voidaan täyttää lomakkeelle suoraan viivakoodin avulla ja ostoreskontrasta pystyy vahtimaan laskujen eräpäiviä sekä tallentamaan tiedot automaattisesti kirjanpito-osioon.Ajas ostoreskontrasta voi myös kopioida vanhan tapahtuman pohjaksi uuteen. Ostolasku osaa myös täydentää tili- ja viitenumerojen avulla automaattisen virtuaaliviivakoodin, jonka avulla pankin viitesiirron tiedot voidaan täyttää verkkopankissa automaattisesti.

Varaukset myös puhelimen kalenteriin

Ajas-järjestelmän monipuolisten rajapintojen ansiosta asiakaspalvelijalle varatut ajat voidaan synkronoida Google Kalenteriin. Google Sync -toiminnan avulla Google pystyy välittämään kalenterin edelleen myös mobiililaitteisiin ja muihin työpöytäohjelmiin, kuten Outlook tai Apple Mail.Ajas varaukset kulkevat näin mukanasi sinulle tutuissa sovelluksissa.Jos yrityksessäsi on oma Microsoft Exchange -palvelin, voimme toteuttaa kalenterin synkronoinnin myös suoraan palvelimellenne.

Muistutusviestit

Ajas-ohjelman ajanvarausjärjestelmä lähettää asiakkaallesi muistutusviestit varatun ajan lähetyessä.Viestit voidaan lähettää joko tekstiviestillä tai sähköpostilla.

Sähköposti- ja tekstiviestimarkkinointi

Asiakasrekisterin asiakashakutoiminnon avulla voit lähettää asiakkaillesi myös muita viestejä, kuten ilmoituksia tai tarjouksia. Voit valita kuinka monelle asiakkaalle viestisi lähetetään kerrallaan ja lähettää sen joko sähköpostina tai tekstiviestinä.

Tiedostopalvelu

Tiedostopalvelun avulla esimerkiksi asiakkaisiin ja ostolaskuihin yhdistetyt tiedostot siirtyvät automaattisesti pilvipalveluun, mistä tiedostot ovat käytettävissä millä tahansa samaa tietokantaa käyttävässä Asiakashallinta-ohjelmassa. Tiedostot tallennetaan palveluun salattuina käyttäjien tietoturvan takaamiseksi.Palveluun sisältyy 200 Mt ilmaista tallennustilaa. Tilan täytyttyä, voitte hankkia lisätilaa edullisesti.