Mikä on Ajas-tuoteperhe?

Monipuolinen Ajas-tuotevalikoima mahdollistaa asiakaspalveluyrityksen koko palveluketjun järjestämisen. Asiakkaasi varaavat ajat suoraan verkossa tai voit itse kirjata sen hallintanäkymän kautta. Hoidat vaivattomasti asiakaskäynnin kirjaamisen, käteismaksun tai laskutuksen, reskontran, varastonhallinnan ja kirjanpidon. Järjestelmä koostuu valittavasta tuotepaketeista: Ajas Mini +, Ajas Classic, Ajas Pro tai uutena Ajas Premium. Kun olet valinnut tuotteen, saat käyttöösi kaikki pakettiin kuuluvat ominaisuudet. Ajas Lisävaihtoehdot ovat lisämaksullisia tuotteita, joilla voit täydentää Ajas -ohjelmaasi. Lisäksi räätälöimme sinun toimialasi tai yrityksesi tarpeita vastaavan tuotteen. Kysy tarjousta!

Ajas Asiakashallinta Touch

  • Selainsovellus kaikille päätelaitteille
  • Ajas Touch -hallintanäkymä
  • Ajas Internet-ajanvaraus -asiakasnäkymä


Ajanvarausjärjestelmän selainsovellus Ajanvarausjärjestelmän nettiajanvaraus

Ajas Lisävaihtoehdot

Ajas-järjestelmän ominaisuuksia

Ajas-järjestelmä koostuu Ajas Asiakashallinta -ohjelmasta, jossa hallinnoit kaiken ajanvarauksesta laskutukseen ja lisätuotteiden myyntiin, ja Ajas Internet-ajanvaraus -ohjelmasta, joka on asiakasnäkymäsi internetissä asiakkaan itse tekemiin on-line ajanvarauksiin.

Asiakashallinta -ohjelmaa voit käyttää joko tietokoneen, tabletin tai mobiililaitteen selaimessa. Internet-ajanvaraus on automaattisesti mukana Ajas Mini + ja Ajas Pro -tuotepaketeissa.

Katso alla poiminta Ajas-järjestelmän suosituista ominaisuuksista ja kattavasti täältä.

Nettivaraus kaikilla laitteilla

Internet-ajanvaraus on innovatiivinen tapa parantaa yritystoimintasi tehokkuutta. Erityisesti asiakaspalveluammateissa paljon aikaa kuluu palvelun ajankohtien varaamiseen asiakkaille. Ajas-sovellusten avulla asiakashallinta on nopeaa ja helppoa. Asiakkaasi voivat varata palveluajan helposti netistä ja palvelu on auki 24 h vuorokaudessa.

Nettiajanvaraus on helppo liittä omalle verkkosivullesi. Saat ohjelman mukana monta valmista ulkoasuvaihtoehtoa. Teemme asiakkaillemme myös räätälöityjä ulkoasuratkaisuja.

Asiakaskortisto / asiakasrekisteri

Terveydenhoitoalalla asiakkaan käyntikirjaukset tehdään asiakaskortin Potilaskertomus-lomakkeelle, josta ne voi viedä suoraan Kantaan. Toiminnot ovat käytössä myös ilman Kantaa, jos sinun ei vielä tarvitse Kantaan liittyä. Asiakaskortilta pystyy seuraamaan asiakkaiden käyntihistoriaa ja tarkastamaan mitä asiakkaalle on viimeksi tehty tai mitä palveluita ja tuotteita hän osti. Asiakaskortisto on todella käytännöllinen usean toimipisteen yrityksessä, kun kaikki tiedot ovat jokaisessa paikassa jatkuvasti ajan tasalla.

Lahjakortit ja verkkokauppamyynti

Lahjakorttitoiminnon avulla voit myydä lahjakortteja ja seurata niiden käyttöä.Järjestelmä tukee sekä palveluiden määrään että lahjakortin kokonaisarvoon sidottua myyntiä (ns. arvolippu).Ohjelmasi tunnistaa lahjakortin viivakoodilla tai lyhytkoodilla, ja se voidaan myös yhdistää suoraan asiakkaaseen. Silloin se löytyy suoraan asiakkaan tiedoilla.Lahjakortteja voidaan myydä myös verkossa. Toiminto on integroitu Ajas-ohjelman kanssa, joten verkossa myydyt lahjakortit tulevat suoraan näkyviin Ajas-ohjelmaasi.

Ajanvarausjärjestelmä / varauskalenteri

Ajas-järjestelmän varausnäkymä täyttyy asiakkaittesi varauksista. Asiakas voi itse tehdä ne netin kautta tai voit itse lisätä varauksia hallinnan kautta. Näet varaustilanteen reaaliaikaisesti kaikkien toimipisteiden ja työntekijöiden osalta. Näkyvyyttä on mahdollisuus myös rajata ohjelman käyttäjien käyttöoikeuksien hallinnan kautta. Monipuoliset pikatoiminnot helpottavat varauksen tekemistä ja tarkastelua. Tästä on hyötyä erityisesti silloin kun olet suorassa yhteydessä asiakkaasi kanssa, puhelimitse tai kasvotusten.

Käyntikirjaukset

Asiakkaan käyntihistoria pitää sisällään useita palvelutapahtumia, joista tiedot siirtyvät erilaisia tarvittavia koosteita varten Käynnit-raporttiin. Käynnin voi Ajas-ohjelmassa maksaa käteisellä, kortilla, laskulla tai lahjakortilla. Voit myös lisätä käynnin jälkilaskutukseen, siirtää maksun toiselle maksajalle tai terveydenhoitoalan toimialaversioissa vähentää Kela-korvauksen suoraan ennen asiakkaalle jäävää maksua.

Maksupääte

Laskun, varauksen tai käynnin maksaminen luotto- tai pankkikortilla onnistuu yhtä vaivattomasti kuin käteismaksut. Voit käyttää mitä tahansa maksupäätettä, jos näppäilet maksettavan summan itse maksupäätteelle. Saatavilla on myös saumaton integraatio muutamiin maksupäätteisiin, jolloin Ajas-ohjelma lähettää suoraan maksettavan summan maksupäätteelle.

Helppokäyttöiset kassatoiminnot

Ajas kassatoiminto on yksi markkinoiden helppokäyttöisimmistä. Selkeät kentät maksettavalle summalle ja asiakkaan antamalle rahamäärälle. Ohjelma laskee paljonko annetaan takaisin.

Lisätuotteet ja varastonhallinta

Ajas-ohjelman avulla voit laajentaa palveluitasi tuotteiden myyntiin. Ohjelmaan voi helposti lisätä myytäviä tuotteita, ja ohjelman avulla voi hallinnoida varastoa ja seurata varastotilannetta. Tuotteiden lisääminen ja myynti onnistuu myös viivakoodin ja viivakoodinlukijan avulla.

Kirjanpito-ohjelma

Kirjanpito-ohjelma on lisävaihtoehto Ajas-järjestelmääsi. Sen avulla hallinnoit kattavasti kaikki yrityksesi kirjanpitotapahtumat ja luot tarvittavat raportit valmiiden tilipohjien ja kaavojen avulla. Lue lisää kirjanpito-ohjelmasta.

Tilastot ja viennit

Tilastotoiminnon avulla pysyt helposti ajan tasalla yrityksen taloudesta ja asiakasmääristä.Selkeät ja havainnollistavat kaaviot helpottavat liiketoiminnan muutosten seuraamista.Tietoja voidaan myös viedä muihin järjestelmiin sekä Exceliin tarkempia tilastollisia analyysejä varten.

Laskutus ja myyntireskontra

Myynti ja laskun tai kuitin kirjoittaminen onnistuu helposti Ajas laskutusosion avulla. Ohjelma huolehtia myös myyntireskontrasta. Konekielisen tiliotteen lukutoiminto mahdollistaa sen, ettei maksusuorituksia tarvitse etsiä manuaalisesti tiliotteista. Voit myös lähettää laskun laskutuspalveluun (Ropo Capital / Netvisor) tai käyttää oman pankkisi e-laskupalvelua laskujen lähettämistä varten. Ajas -ohjelmasta voidaan luoda palvelun edellyttämä Finvoice-muodossa oleva tiedosto. Terveydenhoitoalan suorakorvausten käsittely helpottuu ohjelman KELA -suorakorvaustoiminnon avulla.

Ostolaskut ja ostoreskontra

Asiakashallintaan julkaistaan ostoreskontra-toiminnot, johon kirjaat helposti yritykselle tulevat kulut. Ostolaskun perustiedot voidaan täyttää lomakkeelle suoraan viivakoodin avulla ja ostoreskontrasta pystyy vahtimaan laskujen eräpäiviä.

Varaukset myös puhelimen kalenteriin

Ajas-järjestelmän monipuolisten rajapintojen ansiosta asiakaspalvelijalle varatut ajat voidaan synkronoida Google Kalenteriin. Google Sync -toiminnan avulla Google pystyy välittämään kalenterin edelleen myös mobiililaitteisiin ja muihin työpöytäohjelmiin, kuten Outlook tai Apple Mail. Ajas varaukset kulkevat näin mukanasi sinulle tutuissa sovelluksissa. Outlook-kalenteri voidaan myös synkronoida Office 365 palveluun tai yrityksen Exchange palvelimelle.

Muistutusviestit

Ajas-ohjelman ajanvarausjärjestelmä lähettää asiakkaallesi muistutusviestit varatun ajan lähetyessä. Viestit voidaan lähettää joko tekstiviestillä tai sähköpostilla.

Sähköposti- ja tekstiviestimarkkinointi

Asiakasrekisterin asiakashakutoiminnon avulla voit lähettää asiakkaillesi myös muita viestejä, kuten ilmoituksia tai tarjouksia. Voit valita kuinka monelle asiakkaalle viestisi lähetetään kerrallaan ja lähettää sen joko sähköpostina tai tekstiviestinä.

Tiedostopalvelu

Tiedostopalvelun avulla esimerkiksi asiakkaisiin ja ostolaskuihin yhdistetyt tiedostot siirtyvät automaattisesti pilvipalveluun, mistä tiedostot ovat käytettävissä millä tahansa samaa tietokantaa käyttävässä Asiakashallinta-ohjelmassa. Tiedostot tallennetaan palveluun salattuina käyttäjien tietoturvan takaamiseksi. Palveluun sisältyy 1000 Mt ilmaista tallennustilaa. Tilan täytyttyä, voitte hankkia lisätilaa edullisesti.