Kaikki Artikkelit

Asiakastuki ja tiedotteet asiakkaille

Käyttöohjeet

Asiakastuen yhteystiedot

  • Asiakaspalvelumme on tavoitettavissa Ma - Pe klo 8.00 - 16.00
  • Ensisijaisesti tukipyynnöt sähköpostilla: asiakaspalvelu ( ät ) ajas.fi
  • Asiakastuki puhelimitse : 010 5050 533

Ajas yhteisö

  • Uutta: Voit kysyä milloin tahansa apua myös Ajas yhteisöstä. Ajas Touch -järjestelmän etusivulla on linkki "Ajas yhteisö", joka toimii 24/7. Siellä teitä auttavat muut innokkaat käyttäjät. Lisäksi kehitystiimimme antaa sinne myös vastauksia, mikäli ongelmaan löytyy virallinen ratkaisu.

Tiedotteet

Voit valita alla olevista painikkeista näkymät: Kaikki tiedotteet, tai pelkästään tekniset tiedotteet tai päivitystiedotteet.

25.7.2024

Ajas Desktopiin muutoksia ja korjausohjeet

Vaikka Desktop-ohjelmaa ei enää virallisesti kehitetä, olemme päättäneet kuitenkin tarjota online-version käyttäjille tuen uudelle ALV-muutokselle. Uudistuksen jälkeen arvonlisävero vaatii tuen desimaaliluvuille, joka on 25,5 prosenttia. […]
15.7.2024

Huoltotöitä Ajas-palvelimilla 18.7.2024

Suoritamme palvelimilla tietoturvapäivityksiä ja huoltotöitä 18.7.2024. Tästä aiheutuu lyhyitä katkoksia palvelun toimintaan. Pyrimme ajoittamaan pidemmät toimintakatkokset 00:00-07:30 ja 22:00-23:59 välille. Lyhyitä, muutaman minuutin mittaisia katkoksia […]
24.4.2024

SMS-palvelun Basic-viesteissä havaittu häiriö korjattu

Tiedote ongelmatilanteesta 24.4.2024 Ajas-järjestelmän käyttämää Basic-tekstiviestipalvelinten infrastruktuuria on uudistettu viime viikkoina. Uudistuksia tehdään, koska vanhat 3G-verkot ja todennäköisesti jossain vaiheessa myös 2G poistuvat käytöstä. Vanha […]