Louhen palvelin alhaalla, kaikki siirrettiin nyt pois.
13.6.2017
Telian Internet-yhteyksissä häiriö
14.7.2017

Ajas Asiakashallinnan virallinen päivitys 1.4.1.2 on julkaistu.

Huom, päivityksen voi asentaa yleensä manuaalisesti myös Ajas osto -paketista. Myös jos päivitys jostakin syystä epäonnistuu, sen voi yrittää aina korjata asentamalla Ajas osto-paketin vanhaan asennuskansioon, jolloin ohjelmatiedostot ylikirjoitetaan.

Olemme julkaisseet myös selainpohjaisen, yksinkertaistun version ohjelmasta.

13.06.2017 – Versiopäivitys 1.4.1.2: Virallisen 1.4.1-julkaisusarjan ensimmäinen virallinen versio. Käyttöliittymän nopeutta ja vakautta parannettu. Muita yleisiä parannuksia ja uusia toimintoja.

Yleiset parannukset ja uudistukset

  • Parannettu ja laajennettu tukea Kanta eArkiston kirjauksille
  • Siirretty tekstiviestien lähetys ja lisenssin tarkistus uudelle palvelimelle, etteivät ole riippuvaisia Louhen palvelimesta.
  • Korjattu bugeja

Laskutus

  • Netvisor-rajapinnasta käyttöön ostolaskut
  • Pieniä parannuksia laajalti
  • Tuki uuden selainpohjaisen hallinnan käyttöä varten.

Ajanvaraus

  • Huonevaraustoiminnot
  • Yhteensopivuus selainpohjaisen version kanssa

Asiakasrekisteri

  • Yhteensopivuutta lisätty Kanta-toimintojen kanssa.

Ostoreskontra

  • SEPA-maksutiedoston luominen ostoreskontrasta parannettu. Tämän avulla voidaan ostoreskontran laskut maksaa kaikki yhdellä kertaa.

Kirjanpito

  • Parannettu konekielisen tiliotteen lukua ja tunnistusta.