Louhen palvelimella laitevika
30.4.2017
Päivitystiedote Asiakashallinta 1.4.1.X
13.6.2017

Vanhalla Louhen palvelimella sijaitsevassa nettivaraus.ajas.fi -palvelussa alkoi katkos 13.6 kello 7:20. Tämä vaikutti vielä pienellä osalla käyttäjiä tekstiviestien kulkuun ja muutamille käyttäjille, jotka eivät ole siirtyneet käyttämään uuden nettivaraus5 -palvelimen linkkejä. Louhi ei saanut palvelintaan kuntoon, mutta siirsimme 14.6.2017 kaikki vanhaan palvelimeen liitetyt loputkin palvelut kokonaan pois, joten jatkossa aivan kaikki asiakkaidemme palvelut ovat parhaalla mahdollisella palvelimella.

Koska totaalisessa siirrossa on aina riskinsä, pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme, jos siirron jälkeen palvelunne ei toimi. Saamme asian kyllä kuntoon.

Asiakashallinta-ohjelman lisenssin tarkistukseen tämä myös aiheutti ongelmia. Julkaisimme samalla Asiakashallintaan uudet päivitykset, jotka lataamalla lisenssin tarkistus ei riipu enää Louhesta.

Jatkossa ei ole enää merkitystä, käyttääkö linkeissä nettivaraus.ajas.fi vai nettivaraus5.ajas.fi -alkuisia osoitteita.