Kaikki Artikkelit

Asiakastuki ja tiedotteet asiakkaille

Käyttöohjeet

Asiakastuen yhteystiedot

  • Asiakaspalvelumme on tavoitettavissa Ma - Pe klo 8.00 - 16.00
  • Ensisijaisesti tukipyynnöt sähköpostilla: asiakaspalvelu ( ät ) ajas.fi
  • Asiakastuki puhelimitse : 010 5050 533

Ajas yhteisö

  • Uutta: Voit kysyä milloin tahansa apua myös Ajas yhteisöstä. Ajas Touch -järjestelmän etusivulla on linkki "Ajas yhteisö", joka toimii 24/7. Siellä teitä auttavat muut innokkaat käyttäjät. Lisäksi kehitystiimimme antaa sinne myös vastauksia, mikäli ongelmaan löytyy virallinen ratkaisu.

Tiedotteet

Voit valita alla olevista painikkeista näkymät: Kaikki tiedotteet, tai pelkästään tekniset tiedotteet tai päivitystiedotteet.

10.4.2019

10.4.2019. Palvelinsalin järjestelmävika

Upcloudin Helsinki 1 -palvelinsalissa havaittiin järjestelmävika alkaen 19:43 ja päättyen 01:42. Ongelma koski nettivaraus5.ajas.fi -palvelinta ja aiheutti vaikutuksia myös hallinta.ajas.fi -palvelun toimintaan. Viat havaitaan aina […]
29.1.2019

29.1.2019. Palvelinsalin verkkoyhteydessä noin 5 minuutin katkos

Palvelinsalin runkoverkossa katkos 14:14-14:20. Pahoittelemme tilannetta. Palvelinsalin tiedotusta voi seurata: https://status.upcloud.com/
30.10.2018

30.10.2018 9-12:12 Hitautta / yhteysongelmia DNA:n verkosta hallinta.ajas.fi -palvelimelle.

Tänään Ajas Touchiin johtavissa yhteyksissä havaittiin ongelma DNA:n verkon kautta. Muiden operaattorien kautta palvelut toimivat normaalisti. Ongelma johtui operaattorin ja palvelinkeskuksen välisistä reitityksistä. Tilanne on […]
27.9.2018

27.9.2018 Ajas Touch -kirjautumisongelma 16:04-17:09

Tänään 27.9 oli Ajas Touch-järjestelmässä odottamaton levyjärjestelmän ongelma, joka esti uudet järjestelmään kirjautumiset kokonaan ja aiheutti tietojen katselusta ja tallennuksesta virheilmoituksia kello 16:04-17:09 välisenä aikana. […]
21.8.2018

Palvelimella ruuhkaa

Tänään 21.8.2018 nettivaraus5-palvelimella oli kello 14:30-15:30 erittäin kova kuormitus. Tästä voi aiheutua normaalia hitaampi vasteaika, koska järjestelmän sisäiset verkkoyhteydet ovat ruuhkautuneet. Lisäämme tämän kapasiteettia ja […]