Asiakaspalvelumme on tavoitettavissa Ma - Pe klo 8.00 - 16.00
Ensisijaisesti tukipyynnöt sähköpostilla: asiakaspalvelu ( ät ) ajas.fi
Asiakastuki puhelimitse : 010 5050 533
Ajas yhteisö
Uutta: Voit kysyä milloin tahansa apua myös Ajas yhteisöstä. Ajas Touch -järjestelmän etusivulla on linkki "Ajas yhteisö", joka toimii 24/7. Siellä teitä auttavat muut innokkaat käyttäjät. Lisäksi kehitystiimimme antaa sinne myös vastauksia, mikäli ongelmaan löytyy virallinen ratkaisu.
Tiedotteet
Voit valita alla olevista painikkeista näkymät: Kaikki tiedotteet, tai pelkästään tekniset tiedotteet tai päivitystiedotteet.
Ajas Touch -järjestelmän toiminnassa havaittiin hitautta 16:40-16:54 välissä. Ongelma johtuu samasta juurisyystä kuin aiemmin tiedotetut häiriöt. Ongelma sai lähtöisin alustan päivittymisestä uusimpiin käyttöjärjestelmän ja välityspalvelimen […]
Ajas Touch -järjestelmässä havaittiin 6.4.2022 noin klo 11.40 alkaen odottamatonta hitautta palvelimen yhteyksissä, joka aiheutti katkoksen palvelussa osalla käyttäjistä. Ongelma saatiin ratkaistua klo 12.02. Olemme […]
Aikaisin aamulla Ajas Touch -palvelussa havaittiin ennalta tuntemattomasta syystä johtuva, odottamaton ongelma palvelimen sisäisessä liikenteen reitityksessä. Ongelma saatiin korjattua kello 1.4.2022 kello 7:45. Syynä oli […]
Päivitimme Ajas Touch -palvelimelle lisää kapasiteettia vastataksemme kasvaneisiin käyttäjämääriin. Katkoksesta tiedotettiin etukäteen seuraavaa: Tapahtuu yöllä ja kestää noin 30 minuuttia. Tämän jälkeen tehdään muutamia päivityksiä, […]
Ajas Touchissa oli osittainen käyttökatkos palvelinongelman johdosta, joka esti palvelun käytön osalla asiakkaita. Ongelma on nyt korjattu. Pahoittelemme katkosta, jonka kesto oli 16:08-16:20 välisenä aikana. […]
Käytämme evästeitä sivuston ja palvelun laadun parantamiseksi.
Toiminnalliset
Aina aktiivinen
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Tilastot
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Markkinointi
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.