Kaikki Artikkelit

Asiakastuki ja tiedotteet asiakkaille

Käyttöohjeet

Asiakastuen yhteystiedot

  • Asiakaspalvelumme on tavoitettavissa Ma - Pe klo 8.00 - 16.00
  • Ensisijaisesti tukipyynnöt sähköpostilla: asiakaspalvelu ( ät ) ajas.fi
  • Asiakastuki puhelimitse : 010 5050 533

Ajas yhteisö

  • Uutta: Voit kysyä milloin tahansa apua myös Ajas yhteisöstä. Ajas Touch -järjestelmän etusivulla on linkki "Ajas yhteisö", joka toimii 24/7. Siellä teitä auttavat muut innokkaat käyttäjät. Lisäksi kehitystiimimme antaa sinne myös vastauksia, mikäli ongelmaan löytyy virallinen ratkaisu.

Tiedotteet

Voit valita alla olevista painikkeista näkymät: Kaikki tiedotteet, tai pelkästään tekniset tiedotteet tai päivitystiedotteet.

20.1.2022

Ajas Touch, suoritettu huoltokatkos sunnuntaina 23.1.2022 kello 05:00

Päivitimme Ajas Touch -palvelimelle lisää kapasiteettia vastataksemme kasvaneisiin käyttäjämääriin. Katkoksesta tiedotettiin etukäteen seuraavaa: Tapahtuu yöllä ja kestää noin 30 minuuttia. Tämän jälkeen tehdään muutamia päivityksiä, […]
18.1.2022

Katkos 18.1

Ajas Touchissa oli osittainen käyttökatkos palvelinongelman johdosta, joka esti palvelun käytön osalla asiakkaita. Ongelma on nyt korjattu. Pahoittelemme katkosta, jonka kesto oli 16:08-16:20 välisenä aikana. […]
7.7.2021

Webhotel4 -palvelimella katkos 7.7.2021

Webhotel4 -palvelimella oli katkos 17.7.2021 14:52-15:17. Tilanteesta aiheutui katkoksia suurimpaan osaan Ajaskauppa -verkkokaupoista sekä ylläpitämiimme verkkosivustoihin. Katkos johtui palvelinsalin levyjärjestelmän laitteistoviasta. Palvelinsali korjasi sen automaattisin […]
24.10.2020

Vastauksia ajankohtaisiin tietoturva-aiheisiin

Tietoturvaan liittyen johdanto Digitalisoituvassa maailmassa tietomurtoyritysten määrä on valitettavasti kasvanut. Näiden tekojen taustalla on useimmiten pyrkimys kiristää yrityksiltä rahaa tai siihen verrattavissa olevia hyödykkeitä. Viime […]
20.10.2020

Päivitystiedote Desktop 1.4.4.X

Ajas Desktop -ohjelman virallinen päivitys 1.4.4.5 on nyt julkaistu. Asenna se ensin vain yhdelle koneelle ja vasta sitten muille, kun olet varmistanut että kaikki vaikuttaa […]