Kaikki Artikkelit

Asiakastuki ja tiedotteet asiakkaille

Käyttöohjeet

Asiakastuen yhteystiedot

  • Asiakaspalvelumme on tavoitettavissa Ma - Pe klo 8.00 - 16.00
  • Ensisijaisesti tukipyynnöt sähköpostilla: asiakaspalvelu ( ät ) ajas.fi
  • Asiakastuki puhelimitse : 010 5050 533

Ajas yhteisö

  • Uutta: Voit kysyä milloin tahansa apua myös Ajas yhteisöstä. Ajas Touch -järjestelmän etusivulla on linkki "Ajas yhteisö", joka toimii 24/7. Siellä teitä auttavat muut innokkaat käyttäjät. Lisäksi kehitystiimimme antaa sinne myös vastauksia, mikäli ongelmaan löytyy virallinen ratkaisu.

Tiedotteet

Voit valita alla olevista painikkeista näkymät: Kaikki tiedotteet, tai pelkästään tekniset tiedotteet tai päivitystiedotteet.

1.9.2019

Nettivaraus 6 (beta) -palvelimella häiriöitä.

Pian julkaisuun tulevan Nettivaraus 6 -järjestelmän palvelimella oli sunnuntaina 1.9.2019 palvelukatkos. Ongelma johtui palvelinsalin infrastruktuuripäivityksistä, jotka aiheuttivat ongelmia DNS-palveluihin, eivätkä palvelimet saaneet haettua verkko-osoitteistoa normaalisti. […]
10.4.2019

10.4.2019. Palvelinsalin järjestelmävika

Upcloudin Helsinki 1 -palvelinsalissa havaittiin järjestelmävika alkaen 19:43 ja päättyen 01:42. Ongelma koski nettivaraus5.ajas.fi -palvelinta ja aiheutti vaikutuksia myös hallinta.ajas.fi -palvelun toimintaan. Viat havaitaan aina […]
27.9.2018

27.9.2018 Ajas Touch -kirjautumisongelma 16:04-17:09

Tänään 27.9 oli Ajas Touch-järjestelmässä odottamaton levyjärjestelmän ongelma, joka esti uudet järjestelmään kirjautumiset kokonaan ja aiheutti tietojen katselusta ja tallennuksesta virheilmoituksia kello 16:04-17:09 välisenä aikana. […]