4.5.2023 Joidenkin asiakkaiden osoite näkyi asiakaspalvelijoille Ajas Touchin varausnäkymän lisätiedoissa.

29.3.2023 Jonotuspalvelussa toimintahäiriö (häiriö päättynyt)
29.3.2023
2.6.2023 Touch asiakaskortin kentät menneet piiloon
2.6.2023

Nettivaraukseen on asiakkaiden lukuisien toiveiden johdosta lisätty ominaisuus, että jos asiakas ilmoittaa muuttuneita tietoja, varauksen lisätietoihin on tarkoitus tulla ilmoitus asiasta, jotta palveluntarjoaja huomaa muutoksen Ajas Touchissa.

Uusi tieto tallentuu asiakaskortille lisätietona, josta sen voi tarkistaa ja tarvittaessa siirtää varsinaisiin asiakastietoihin. Varausnäkymään on tarkoitus tulla vain ilmoitus että esimerkiksi osoitetta on muutettu.

Tämän lisäksi kuitenkin Inhimillisen virheen johdosta oli käynyt niin, että muuttunut tieto tuli näkyville myös varausnäkymässä asiakkaan lisätietoihin. Olemme nyt korjanneet tämän ominaisuuden siten, että asiakkaan ilmoittamat uudet tiedot ilmestyvät vain asiakaskortin lisätietoihin. Jos havaitsette toiminnossa muuta parannettavaa, olkaa yhteyessä asiakaspalveluumme.