Asiakaskortisto, Ajanvarausohjelma, Laskutus, Reskontra, Varastonhallinta ja Kassa

touch-yllapitosivu
Mikä on Ajas Touch

Ajas Asiakashallinta - ammattilaisen sovellus selaimessa

  • Ajas Asiakashallinta Touch -ohjelmaa voi käyttää tietokoneen, tabletin ja älypuhelimen selaimella.
  • Ajanvaraus, laskutus ja lisätuotteiden myynti hetkessä
  • Asiakaskortistosta näet heti kaikki kyseisen asiakkaan tiedot ja aiemmat tapahtumat
  • Kelan suorakorvaukset (fysioterapia, lääkäri)
  • Maksupäätemaksut, laskutus ja reskontra
  • Soveltuu työterveyshuollon käyttöön
Mikä on Ajas Touch

Ajanvarausosio / varauskalenteri

Asiakas yllättyy positiivisesti muistaessanne hänen edelliset käyntinsä.

Ajanvarausjärjestelmän avulla hyödynnätte viime hetken peruutusajat.

Ajas Ajanvarausohjelma on saumattomasti yhteensopiva Ajas Internet-ajanvarauksen kanssa, jonka avulla asiakkaat voivat nettiä käyttäen etsiä itse sopivan ajankohdan käynnilleen ja tehostaa huimasti ajanvarauksen toimintaa.

Ajanvarausjärjestelmä soveltuu erinomaisesti myös usean toimipisteen yrityksiin, ja kaikki tiedot ovat jokaisessa toimipisteessä jatkuvasti ajan tasalla.

Mikä on Ajas Touch

Asiakaskortisto / asiakasrekisteri

Terveydenhoitoalalla asiakkaan käyntikirjaukset tehdään asiakaskortin Potilaskertomus-lomakkeelle, josta ne voi viedä suoraan Kantaan. Toiminnot ovat käytössä myös ilman Kantaa niillä toimialoilla, joita asia ei koske.

Pystyt seuraamaan asiakkaiden käyntihistoriaa ja tarkastamaan mitä asiakkaalle on viimeksi tehty tai mitä palveluita/tuotteita hän osti

Asiakastiedot löytyvät kätevästi ja ovat helposti päivitettävissä.

KELA-laskutustoiminnoilla hoitoalan suorakorvausten käsittely helpottuu

Mikä on Ajas Touch

Laskutus / myyntireskontra

Kun asiakas on käynyt yrityksessänne, myynti sekä laskun tai kuitin kirjoittaminen onnistuu helposti Ajas laskutusosion avulla.

Ajas osaa huolehtia myös myyntireskontrasta. Konekielisen tiliotteen lukutoiminto mahdollistaa sen, ettei maksusuorituksia tarvitse etsiä manuaalisesti tiliotteista.

Voit myös lähettää laskun laskutuspalveluun (Ropo Capital / Netvisor) tai käyttää oman pankkisi e-laskupalvelua laskujen lähettämistä varten. Ajas -ohjelmasta voidaan luoda palvelun edellyttämä Finvoice-muodossa oleva tiedosto.

Mikä on Ajas Touch

Ostolaskut / ostoreskontra

Ostoreskontra-toiminnot, johon kirjaat helposti yritykselle tulevat kulut.

Ostolaskun perustiedot voidaan täyttää lomakkeelle suoraan viivakoodin avulla ja ostoreskontrasta pystyy vahtimaan laskujen eräpäiviä.

Mikä on Ajas Touch

Tilastot ja viennit

Tilastotoiminnon avulla pysyt helposti ajan tasalla yrityksen taloudesta ja asiakasmääristä.

Selkeät ja havainnollistavat kaaviot helpottavat liiketoiminnan muutosten seuraamista.

Tietoja voidaan myös viedä muihin järjestelmiin sekä Exceliin tarkempia tilastollisia analyysejä varten.

Kassa-näkymä Ajas Asiakashallinta Touch.

Kassa ja maksupääte

Ajas kassatoiminto on yksi markkinoiden helppokäyttöisimmistä. Selkeät kentät maksettavalle summalle ja asiakkaan antamalle rahamäärälle. Ohjelma laskee paljonko annetaan takaisin.

Käteis- ja korttimaksut sujuvat helposti millä tahansa maksupäätteellä, jos näppäilet maksettavan summan itse maksupäätteelle.

Saatavilla on myös saumaton integraatio muutamiin maksupäätteisiin, jolloin Ajas-ohjelma lähettää suoraan maksettavan summan maksupäätteelle.

Mikä on Ajas Touch

Sähköposti- ja tekstiviestimarkkinointi

Ajas Asiakashallinnan asiakashakutoiminnon kautta voit lähettää asiakkaille ilmoituksia tai tarjouksia helposti joko sähköpostilla tai tekstiviestillä.
Mikä on Ajas Touch

Lahjakortit ja verkkokauppamyynti

Ajas Asiakashallinnan lahjakorttitoiminnon avulla voi myydä lahjakortteja ja seurata niiden käyttöä.

Järjestelmä tukee sekä palveluiden määrään sidottua että lahjakortin kokonaisarvoon sidottua myyntiä (ns. arvolippu).

Asiakkaan näyttäessa lahjakortin se voidaan tunnistaa viivakoodilla tai lyhytkoodilla. Lahjakortti voidaan sitoa myös asiakkaaseen, jolloin se löytyy suoraan asiakkaan tiedoilla.

Lahjakortteja voidaan myydä myös verkossa automatisoidusti, jolloin ne tulevat suoraan näkyville Ajas Asiakashallintaan.

Mikä on Ajas Touch

Kanta-arkisto -liityntä (eArkisto)

Asiakkaan Kanta-arkistoon kirjatut, muissa yrityksessä tehtyjen käyntien hoitotiedot saadaan Ajas-järjestelmästä helposti nähtäville, mikäli asiakas on niin toivonut. Ajas Asiakashallinta-ohjelmasta kirjaat yrityksesi asiakkaille tehdyt hoidot näppärästi Kanta-arkistoon, jolloin lakisääteiset vaatimukset voidaan täyttää. Lue lisää...