Joudutko olemaan lomallasi puhelimitse tavoitettavissa, jotta asiakkaat voivat varata aikoja myös loman jälkeiselle ajalle? Kuluuko lakisääteisen asiakaskortiston ylläpitämiseen turhaa aikaa?

Asiakkaan historiatiedot tulee arkistoida määrätyn ajan. Tähän Ajas Asiakashallinta on todella kätevä työkalu!

Ajas on alun perin suunniteltu juuri hierojien tarpeita silmällä pitäen. Vasta tämän jälkeen on kehitetty muut toimialaversiot. Ohjelmalla voidaan seurata helposti hoidon tuloksia. Asiakastyytyväisyys paranee ja käyntihistorian tarkastelu on nopeata sekä helppoa.

Hieronta-alalle räätälöity versio sisältää yleismallin toimintojen lisäksi seuraavat toiminnot:

  • Hierojan arviot
  • Hieroja-alalle sopivan termistön
  • Muut hoitoalan perusominaisuudet, kuten käyntihistorian tallennus ja tarkasteleminen

Toimialakohtaisten lomakkeiden käyttö edellyttää, että Ajas Asiakashallinta -ohjelman työpöytäsovellus on käytössä.

Useat hierojat ja urheiluhierojat ovat todenneet Ajas Internet-ajanvarauksen heidän käyttöönsä sopivimmaksi varausjärjestelmäksi.

  • Asiakas voi itse etsiä ja varata itselleen mieluisan ajan yrityksen kotisivulta.
  • Ajas internet-ajanvaraus tehostaa ajanvarausta ja vähentää huomattavasti häiritsevää puhelinvastailua hoitotilanteissa.
  • Ajas internet-ajanvarauksella ajanvaraus pelaa aina, myös esimerkiksi lomasi aikana.
  • Asiakas saa myös tarvittaessa muistutukset tekstiviestillä.
Koska kukaan ei maksa hierojalle puhelimeen puhumisesta vaan tulot saadaan itse hierontatyöstä, Internet-ajanvaraus säästää yleensä hintansa takaisin erittäin nopeasti, kun aika voidaan käyttää tehokkaasti tuottavaan työhön.