Joudutko olemaan lomallasi puhelimitse tavoitettavissa, jotta asiakkaat voivat varata aikoja myös loman jälkeiselle ajalle? Kuluuko lakisääteisen asiakaskortiston ylläpitämiseen turhaa aikaa?

Asiakkaan historiatiedot tulee arkistoida määrätyn ajan. Tähän Ajas Asiakashallinta on todella kätevä työkalu. Myös asiakastyytyväisyys paranee, kun käyntihistorian tarkastelu on nopeaa ja helppoa.

Hierojilla ei toistaiseksi ole ollut velvollisuutta liittyä Kantaan. Jos ja kun tämä tulee ajankohtaiseksi, Kanta voidaan helposti liittää omaan Ajas-tiliisi myöhemmin.

Hieronta-alan ohjelmaversio sisältää yleismallin toimintojen lisäksi seuraavat toiminnot:

  • Potilaskertomus
  • Potilaskertomuspohjat
  • Muut hoitoalan perusominaisuudet, kuten käyntihistorian tallennus ja tarkasteleminen

Useat hierojat ja urheiluhierojat ovat todenneet Ajas Internet-ajanvarauksen heidän käyttöönsä sopivimmaksi varausjärjestelmäksi.

  • Asiakas voi itse etsiä ja varata itselleen mieluisan ajan yrityksen kotisivulta.
  • Ajas internet-ajanvaraus tehostaa ajanvarausta ja vähentää huomattavasti häiritsevää puhelinvastailua hoitotilanteissa.
  • Ajas internet-ajanvarauksella ajanvaraus pelaa aina, myös esimerkiksi lomasi aikana.
  • Asiakas saa myös tarvittaessa muistutukset tekstiviestillä.
Koska kukaan ei maksa hierojalle puhelimeen puhumisesta vaan tulot saadaan itse hierontatyöstä, Internet-ajanvaraus säästää yleensä hintansa takaisin erittäin nopeasti, kun aika voidaan käyttää tehokkaasti tuottavaan työhön.