Ajas Asiakashallinta-ohjelma tarjoaa osteopaateille toimistorutiinien hoitamiseen monipuoliset työkalut. Ohjelma sisältää asiakaskortiston, ajanvarauksen, varastohallinnan, laskutus/reskontran ja työvuorojen hallinnan.
Ajas on todella käytännöllinen usean toimipisteen yrityksessä palvelinversiona, kun kaikki tiedot ajanvarauksesta lähtien ovat jokaisessa paikassa jatkuvasti ajan tasalla.
Ajas Asiakashallinta -ohjelman ajanvaraus on myös saumattomasti yhteensopiva Ajas tuoteperheen kuuluvan Ajas intenet-ajanvarauksen kanssa. Nykyään yhä useampi asiakas valitseekin ja varaa asiakaspalvelun joustavasti ja nopesti internetin kautta.
Ajas on todella käytännöllinen usean toimipisteen yrityksessä palvelinversiona, kun kaikki tiedot ajanvarauksesta lähtien ovat jokaisessa paikassa jatkuvasti ajan tasalla.
Ajas Asiakashallinta -ohjelman ajanvaraus on myös saumattomasti yhteensopiva Ajas tuoteperheen kuuluvan Ajas intenet-ajanvarauksen kanssa. Nykyään yhä useampi asiakas valitseekin ja varaa asiakaspalvelun joustavasti ja nopesti internetin kautta.
Osteopatian toimialaversio sisältää yleismallin ominaisuuksien lisäksi seuraavat toiminnot:
- Osteopaatin arviot
- Lausuntojen antaminen ja tallettaminen
- Osteopatian lähetteet, jossa:
- Lääkärit
- Maksusitoumukset
- Diagnoosit
- Hoitokohteet
- Toimenpiteet
- Vasta-aiheet
- Osteopatian alalle soveltuvat termit
Toimialakohtaisten lomakkeiden käyttö edellyttää, että Ajas Asiakashallinta -ohjelman työpöytäsovellus on käytössä.

Ajas on hinta-laatusuhteeltaan erinomainen ratkaisu asiakashallinnan hoitamiseen!
Asiakkaan tarpeet ja vaatimukset ovat lähtökohtana Ajas-ohjelmien jatkuvalle kehitystyölle. Huolehdimme asiakkaistamme myös ostotapahtuman jälkeen mm automaattisten tietoturvapäivitysten avulla. Lisäksi tarjoamme henkilökohtaista asiantuntevaa teknistä tukea ohjelman käytöstä ja apua ongelmatilanteissa.