Ajas Asiakashallinta-ohjelma tarjoaa osteopaateille toimistorutiinien hoitamiseen monipuoliset työkalut. Ohjelma sisältää asiakaskortiston, ajanvarauksen, varastohallinnan, laskutus/reskontran ja työvuorojen hallinnan.

Ajas on todella käytännöllinen usean toimipisteen yrityksessä palvelinversiona, kun kaikki tiedot ajanvarauksesta lähtien ovat jokaisessa paikassa jatkuvasti ajan tasalla.

Ajas Asiakashallinta -ohjelman ajanvaraus on myös saumattomasti yhteensopiva Ajas tuoteperheen kuuluvan Ajas intenet-ajanvarauksen kanssa. Nykyään yhä useampi asiakas valitseekin ja varaa asiakaspalvelun joustavasti ja nopesti internetin kautta.

Osteopatian toimialaversio sisältää yleismallin ominaisuuksien lisäksi seuraavat toiminnot:

  • Osteopaatin arviot
  • Lausuntojen antaminen ja tallettaminen
  • Osteopatian lähetteet, jossa:
  • Lääkärit
  • Maksusitoumukset
  • Diagnoosit
  • Hoitokohteet
  • Toimenpiteet
  • Vasta-aiheet
  • Osteopatian alalle soveltuvat termit

Toimialakohtaisten lomakkeiden käyttö edellyttää, että Ajas Asiakashallinta -ohjelman työpöytäsovellus on käytössä.

Ajas on hinta-laatusuhteeltaan erinomainen ratkaisu asiakashallinnan hoitamiseen!

Asiakkaan tarpeet ja vaatimukset ovat lähtökohtana Ajas-ohjelmien jatkuvalle kehitystyölle. Huolehdimme asiakkaistamme myös ostotapahtuman jälkeen mm automaattisten tietoturvapäivitysten avulla. Lisäksi tarjoamme henkilökohtaista asiantuntevaa teknistä tukea ohjelman käytöstä ja apua ongelmatilanteissa.