Asiakastuki ja tiedotteet asiakkaille

Asiakastuen yhteystiedot

  • Asiakaspalvelumme on tavoitettavissa Ma - Pe klo 8.00 - 16.00
  • Ensisijaisesti tukipyynnöt sähköpostilla: asiakaspalvelu ( ät ) eneroc.com
  • Asiakastuki puhelimitse : 010 5050 533

Ajas yhteisö

  • Uutta: Voit kysyä milloin tahansa apua myös Ajas yhteisöstä. Ajas Touch -järjestelmän etusivulla on linkki "Ajas yhteisö", joka toimii 24/7. Siellä teitä auttavat muut innokkaat käyttäjät. Lisäksi kehitystiimimme antaa sinne myös vastauksia, mikäli ongelmaan löytyy virallinen ratkaisu.

Tiedotteet

Voit valita alla olevista painikkeista näkymät: Kaikki tiedotteet, tai pelkästään tekniset tiedotteet tai päivitystiedotteet.
1.6.2020

1.6.2020 Osittainen yhteysongelma Kanta-integraatiossa

Kanta ja Resepti eivät ole tänään toimineet kaikissa kohdissa täysin kaikilla selaimilla ja järjestelmillä, johtuen SSL-juurivarmenteen päivittymisestä aiheutuvista muutoksista eRA-järjestelmässä. Tilanne ei liity Ajas Touch-päivitykseen, […]
12.7.2020

12.7 Verkkoyhteydessä hitautta 21-21:30

Helsingin palvelinsalissa sijaitsevaan palveluun kohdistunut palvelunesto- eli DDOS-hyökkäys aiheutti ruuhkaa verkkoyhteyksissä, mikä haittasi palveluiden toimintaa. Palvelinsali sai ilmoituksensa mukaan hyökkäyksen torjuttua kello 21:30.