Kaikki Artikkelit

Asiakastuki ja tiedotteet asiakkaille

Käyttöohjeet

Asiakastuen yhteystiedot

  • Asiakaspalvelumme on tavoitettavissa Ma - Pe klo 8.00 - 16.00
  • Ensisijaisesti tukipyynnöt sähköpostilla: asiakaspalvelu ( ät ) ajas.fi
  • Asiakastuki puhelimitse : 010 5050 533

Ajas yhteisö

  • Uutta: Voit kysyä milloin tahansa apua myös Ajas yhteisöstä. Ajas Touch -järjestelmän etusivulla on linkki "Ajas yhteisö", joka toimii 24/7. Siellä teitä auttavat muut innokkaat käyttäjät. Lisäksi kehitystiimimme antaa sinne myös vastauksia, mikäli ongelmaan löytyy virallinen ratkaisu.

Tiedotteet

Voit valita alla olevista painikkeista näkymät: Kaikki tiedotteet, tai pelkästään tekniset tiedotteet tai päivitystiedotteet.

5.11.2025

Palvelinsalin huoltotöitä 4.11 kello 23:00 -02:00

Palvelinsalimme Upcloud Oy on suorittanut verkkoyhteyksien huoltotöitä 4-5.11 välisen yön aikana. Tästä aiheutui katkoksia Ajas-järjestelmän ja tietokannan väliseen verkkoyhteyteen, mikä aiheutti virheilmoituksia käyttäjille.
25.9.2025

25.9.2025 ERA-palvelussa häiriö

ERA-järjestelmässä on havaittu toimintahäiriö kello 15:56, joka aiheutti katkoksia palvelun toimintaan. Atostek korjasi sen kello 16:38. Häiriö on päättynyt.
21.7.2025

Sähköpostihäiriöitä 18.7-21.7.2025

Liittyen aiempaan viestiongelmaan noin 2 viikkoa sitten, ongelmia on ilmennyt uudelleen alkaen perjantai-illasta. Aiempi tilanne johtui siitä, että tietyt sähköpostin vastaanottajat olivat tehneet tiukennuksia lähettäjän […]
8.7.2025

Sähköpostissa häiriöitä 6.7-9.7.2025

Sähköpostipalveluntarjoajat ja roskapostisuodattajat ovat tiukentaneet käytäntöjään. Tästä johtuen eräs roskapostien luokittelija oli merkinnyt palvelimemme roskapostittajaksi sunnuntaina 6.7. Olemme tehneet viime päivinä muutoksia ja tiukennuksia sähköpostikonfiguraation […]