Asiakastuki ja tiedotteet asiakkaille

Asiakastuen yhteystiedot

  • Asiakaspalvelumme on tavoitettavista Ma - Pe klo 8.00 - 16.00
  • Ensisijaisesti tukipyynnöt sähköpostilla: asiakaspalvelu ( ät ) eneroc.com
  • Asiakastuki puhelimitse : 010 5050 533

Tiedotteet

Voit valita alla olevista painikkeista näkymät: Kaikki tiedotteet, tai pelkästään tekniset tiedotteet tai päivitystiedotteet.
30.10.2018

30.10.2018 9-12:12 Hitautta / yhteysongelmia DNA:n verkosta hallinta.ajas.fi -palvelimelle.

Tänään Ajas Touchiin johtavissa yhteyksissä havaittiin ongelma DNA:n verkon kautta. Muiden operaattorien kautta palvelut toimivat normaalisti. Ongelma johtui operaattorin ja palvelinkeskuksen välisistä reitityksistä. Tilanne on […]
27.9.2018

27.9.2018 Ajas Touch -kirjautumisongelma 16:04-17:09

Tänään 27.9 oli Ajas Touch-järjestelmässä odottamaton levyjärjestelmän ongelma, joka esti uudet järjestelmään kirjautumiset kokonaan ja aiheutti tietojen katselusta ja tallennuksesta virheilmoituksia kello 16:04-17:09 välisenä aikana. […]
21.8.2018

Palvelimella ruuhkaa

Tänään 21.8.2018 nettivaraus5-palvelimella oli kello 14:30-15:30 erittäin kova kuormitus. Tästä voi aiheutua normaalia hitaampi vasteaika, koska järjestelmän sisäiset verkkoyhteydet ovat ruuhkautuneet. Lisäämme tämän kapasiteettia ja […]
25.5.2018

Verkkoyhteyksissä hitautta

25.5.2018 8:00-9:37 Verkkoyhteyksissä ilmeni poikkeavaa hitautta. Ongelma johtui palvelinsalin toisen DNS resolverin ongelmasta. Nyt reititys on korjattu ja liikenteen nopeus on palautunut ennalleen. 18:40-18:47 Poikkeuksellisen […]
8.5.2018

Runkoverkossa ongelmia, tilanne selvitetty

Tänään 8.5.2018 Kello 17:00-17:25 Ajas-palvelinten palvelinkeskuksessa havaittiin automaattisessa valvonnassa verkko-ongelmia, jotka hidastivat liikennettä merkittävästi. Tilanne selvitettiin ja se johtui runkoverkkoyhteyksissä ilmenneestä katkoksesta ja ongelma koski […]