ajas-ajanvarausjarjestelma-mobile-sivu

AJAS AJANVARAUSJÄRJESTELMÄ

Ajanvarausjärjestelmän päätoiminnot

Ajas ajanvarausjärjestelmä sisältää tarvittavat ominaisuudet palveluyrityksen päivittäiseen varausten hallintaan. Ajanvarausjärjestelmä koostuu seuraavista päätoiminnoista:

Varausten hallintanäkymä eli Ajas Touch varauskalenteri

Tätä kautta palveluntarjoaja voi helposti hallinnoida yritykseensä tehtyjä varauksia ja vastaanottaa puhelimitse varauksia sekä paikan päällä. Varausnäkymä sisältyy kaikkiin Ajas -peruspaketteihin.

Asiakkaan varaussivu, Ajas Nettivaraus

Tämän avulla yritykseen tuleva asiakas voi helposti varata itselleen ajan netissä juuri silloin kun itse haluaa. Ajanvarauksista nykyään suurin osa tapahtuu verkossa. Nettivaraus sisältyy Ajas Nettivaraus- , Ajas Pro- ja Ajas Premium -paketteihin.

Asiakasnäkymä Nettivaraus 5

Ajanvaraus asiakasnäkymä.

Asiakasnäkymä Nettivaraus 6


Ajanvarausjärjestelmä eri toimialoille

Hoitoala

  • Ajanvarausjärjestelmä hoitoalojen vastaanotolle
  • Lääkärin vastaanotto, hammaslääkärin ja hammashygienistin vastaanotto, terveydenhoitajan vastaanotto, terapeutin vastaanotto, hieronnan vastaanotto, osteopaattien ja kiropraktikkojen vastaanotto, vastaanotot yritysten työntekijöille, kotikäynnin ajanvaraus.

Oppilaitokset – Huonevarausjärjestelmä

  • Ajanvarausjärjestelmä oppilaitoksille
  • Hierontakoulut ja muut terveydenhoitoalan oppilaitokset
  • Hieronta oppilastyönä
  • Oppilaiden ja ammattihenkilöiden palveluiden erilainen hinnoittelu
  • Hoitohuoneen varausjärjestelmä yhdistettynä asiakasvarausten aikojen avaamiseen netissä
  • Kerro tarpeestasi ja kysy hintaa

Vuokraamotoiminta

  • Ajanvarausjärjestelmä vuokraamoille
  • Alkamispäivän ja päättymispäivän valinta
  • Alkamisajan ja päättymisajan valinta
  • Pitkät, yli 24 tunnin menevät ajanvaraukset
  • Ajanvaraus palveluun, jonka kesto ei ole ennalta määrätty
  • Kärryvaraus, mökkivaraus, välinevaraus
  • Varauksen hinta lasketaan varatun ajan pituuden mukaan
  • Yksityisasiakkaan ja yritysasiakkaan ajanvaraukset
  • Kerro tarpeestasi ja kysy hintaa

Hallivaraus

  • Ajanvarausjärjestelmä hallivaraukseen ja kenttävaraukseen
  • Joukkueen tai muun toimijan varaama hallin tai kentän käyttöaika
  • Kenttävaraus, hallivaraus, puolikkaan hallin varaus, kolmasosa hallin varaus
  • Varauksen julkisten tietojen näyttäminen asiakasnäkymässä
  • Kerro tarpeestasi ja kysy hintaa

Ryhmävaraus

  • Ajanvarausjärjestelmä ryhmävaraukseen
  • Ajanvaraus ohjattuun ryhmään, joka kokoontuu ennalta sovittuun aikaan
  • Ajanvaraus ohjaamattomaan ryhmään, joka kokoontuu ensimmäisen varaajaan valitsemaan aikaan
  • Kerro tarpeestasi ja kysy hintaa

Ennakkomaksuominaisuus

  • Ajanvarausjärjestelmän ennakkomaksuominaisuus
  • Varauksen maksaminen varauksenteon yhteydessä
  • Vapaaehtoinen tai vaadittu ennakkomaksu
  • Ennakkomaksun asettaminen palvelukohtaisesti
  • Maksu kortilla tai verkkopankissa (kolmannen osapuolen maksupalveluominaisuudet)
  • Maksu Ajas-lahjakortilla 
  • Maksutapahtuman seuranta ja hallinnointi 
  • Kerro tarpeestasi ja kysy hintaa

Ajas ajanvarausjärjestelmän muut toiminnot ovat:

  • Varausten hakutoiminto
  • Varausten synkronointi omaan Google- tai Outlook-kalenteriin
  • Outlook -kalenteri voidaan synkronoida Office 365 palveluun tai yrityksen Exchange palvelimelle.
  • Automaattinen ja manuaalinen taukojen lisäys varausten perään.
  • Palvelun ja kalenteriresurssin näkyvyyden valinta nettivarauksessa.
  • Ilmoitukset varauksesta asiakkaan puhelimeen ja/tai sähköpostiin
  • Asiakkaalle automaattisesti ennen varausta lähtevät muistutukset tekstiviestillä tai sähköpostilla
  • Työvuorojen hallinta ja työvuoropohjan kopiointi edellisen viikon mukaan
  • Päivänäkymä / Viikkonäkymä ja Kuukausinäkymä
  • Asiakaskortisto, joka sisältää asiakkaan perustiedot.
  • Vapaasti valittava varausväli
  • Optimaalisen täytön valinnat.
    • Varaukset kaikkiin kohtiin
    • Varaukset vain siten, että jäljelle jäävään tyhjään väliin mahtuu aina pisin palvelu
    • Varaukset vain kohtiin, jossa jäljelle jäävään tyhjään väliin mahtuu aina lyhin palvelu
    • Varaukset vain päivän alkuun ja edellisten varausten perään.
  • Poissaolojen määrittäminen
  • Aukiolojen määrittäminen
  • Varausten maksaminen etukäteen
  • Useita vapaavalintaisia teemoja
  • Teeman värien ja ulkoasun muokkaus itse CSS-tyylien avulla
  • Merkintä, jos asiakas ei saapunut paikalle
  • Käyttöoikeuksien hallinta

Laajemmassa Pro-paketissa lisäksi mukana mm.

  • Varauksesta voidaan luoda käyntikirjaus
  • Käynti voidaan maksaa lahjakortilla, käteisellä, kassalla tai laskulla
  • Myyntireskontra
  • Lahjakorttien hallinta
  • Tiedostopankki ja asiakkaan tiedostolista
  • Asiakkaan historian katselu