Asiakaspalvelumme on tavoitettavissa Ma - Pe klo 8.00 - 16.00
Ensisijaisesti tukipyynnöt sähköpostilla: asiakaspalvelu ( ät ) eneroc.com
Asiakastuki puhelimitse : 010 5050 533
Ajas yhteisö
Uutta: Voit kysyä milloin tahansa apua myös Ajas yhteisöstä. Ajas Touch -järjestelmän etusivulla on linkki "Ajas yhteisö", joka toimii 24/7. Siellä teitä auttavat muut innokkaat käyttäjät. Lisäksi kehitystiimimme antaa sinne myös vastauksia, mikäli ongelmaan löytyy virallinen ratkaisu.
Tiedotteet
Voit valita alla olevista painikkeista näkymät: Kaikki tiedotteet, tai pelkästään tekniset tiedotteet tai päivitystiedotteet.
Ajas Asiakashallinnan virallinen päivitys 1.4.1.2 on julkaistu. Huom, päivityksen voi asentaa yleensä manuaalisesti myös Ajas osto -paketista. Myös jos päivitys jostakin syystä epäonnistuu, sen voi […]
Vanhalla Louhen palvelimella sijaitsevassa nettivaraus.ajas.fi -palvelussa alkoi katkos 13.6 kello 7:20. Tämä vaikutti vielä pienellä osalla käyttäjiä tekstiviestien kulkuun ja muutamille käyttäjille, jotka eivät ole […]
Vanhalla Louhen palvelimella sijaitsevassa nettivaraus.ajas.fi levyjärjestelmässä on laitevika, joka estää sen normaalin toiminnan. Tämä vaikuttaa tekstiviestien kulkuun ja muutamille käyttäjille, jotka eivät ole siirtyneet käyttämään […]
nettivaraus5.ajas.fi -palvelimella oli levyjärjestelmän viasta johtunut toimintahäiriö, mikä sai palvelimen ja suurimman osan Ajas-palveluista jumiutumaan. Levyjärjestelmä saatiin kuntoon kello 8:39. Kaikki jälkitoimet tarkistuksineen on tehty […]