Asiakaspalvelumme on tavoitettavissa Ma - Pe klo 8.00 - 16.00
Ensisijaisesti tukipyynnöt sähköpostilla: asiakaspalvelu ( ät ) eneroc.com
Asiakastuki puhelimitse : 010 5050 533
Ajas yhteisö
Uutta: Voit kysyä milloin tahansa apua myös Ajas yhteisöstä. Ajas Touch -järjestelmän etusivulla on linkki "Ajas yhteisö", joka toimii 24/7. Siellä teitä auttavat muut innokkaat käyttäjät. Lisäksi kehitystiimimme antaa sinne myös vastauksia, mikäli ongelmaan löytyy virallinen ratkaisu.
Tiedotteet
Voit valita alla olevista painikkeista näkymät: Kaikki tiedotteet, tai pelkästään tekniset tiedotteet tai päivitystiedotteet.
Tänään 29.9.2017 Kello 8:05 – 10:29 Ajas Touch -järjestelmän verkkoyhteyksissä oli hitautta, joka ilmeni myös käyttöliittymässä normaalia pidempinä vasteaikoina. Palvelinsali korjasi tilanteen ja nyt palvelut […]
Ajas Asiakashallinnan virallinen päivitys 1.4.2.4 on julkaistu. Huom, päivityksen voi asentaa yleensä manuaalisesti myös Ajas osto -paketista. Myös jos päivitys jostakin syystä epäonnistuu, sen voi […]
Kello 12:39-12:46 palvelimeen kohdistui moninkertaisesti normaalia enemmän käyttöä, mikä aiheutti yhteyksien määrän rajan tulemisen täyteen. Osalla käyttäjistä katkesivat yhteydet tämän tilanteen johdosta. Järjestelmä ilmoitti ylläpitoomme […]
Telian Internet-yhteyksissä on ollut häiriö tänään 14.7 joka on aiheuttanut hitautta Ajas tuotteisiin jos niitä käytetään Telian liittymien kautta. Pahoittelemme tilannetta ja toivomme mahdollisimman nopeaa […]