Asiakastuki ja tiedotteet asiakkaille

Asiakastuen yhteystiedot

  • Asiakaspalvelumme on tavoitettavissa Ma - Pe klo 8.00 - 16.00
  • Lisäksi rajatusti Ma - Pe klo 16.00 - 18.00 ja lauantaisin 10-15
  • Ensisijaisesti tukipyynnöt sähköpostilla: asiakaspalvelu ( ät ) eneroc.com
  • Asiakastuki puhelimitse : 010 5050 533

Tiedotteet

Voit valita alla olevista painikkeista näkymät: Kaikki tiedotteet, tai pelkästään tekniset tiedotteet tai päivitystiedotteet.
18.4.2018

Palvelinsalin sisäisissä verkkoyhteyksissä hitautta hallinta.ajas.fi -palvelimella

Tänään 18.4.2018 Kello 13:40-13:52 Ajas-palvelimilla havaittiin sisäisen verkon kova kuormitus, minkä johdosta palvelin ei enää vastannut. Ongelma saatiin ratkaistua ja selvitämme miten voimme välttää ettei […]
4.12.2017

Päivitystiedote Asiakashallinta 1.4.3.X

Ajas Asiakashallinnan virallinen päivitys 1.4.3.0 on julkaistu. Huom, päivityksen voi asentaa yleensä manuaalisesti myös Ajas osto -paketista. Myös jos päivitys jostakin syystä epäonnistuu, sen voi […]
29.9.2017

Palvelinsalin sisäisissä verkkoyhteyksissä hitautta hallinta.ajas.fi -palvelimella

Tänään 29.9.2017 Kello 8:05 – 10:29 Ajas Touch -järjestelmän verkkoyhteyksissä oli hitautta, joka ilmeni myös käyttöliittymässä normaalia pidempinä vasteaikoina. Palvelinsali korjasi tilanteen ja nyt palvelut […]
26.9.2017

Päivitystiedote Asiakashallinta 1.4.2.X

Ajas Asiakashallinnan virallinen päivitys 1.4.2.4 on julkaistu. Huom, päivityksen voi asentaa yleensä manuaalisesti myös Ajas osto -paketista. Myös jos päivitys jostakin syystä epäonnistuu, sen voi […]
15.9.2017

Credit24 yhteistyösopimus