Asiakaspalvelumme on tavoitettavissa Ma - Pe klo 8.00 - 16.00
Ensisijaisesti tukipyynnöt sähköpostilla: asiakaspalvelu ( ät ) eneroc.com
Asiakastuki puhelimitse : 010 5050 533
Ajas yhteisö
Uutta: Voit kysyä milloin tahansa apua myös Ajas yhteisöstä. Ajas Touch -järjestelmän etusivulla on linkki "Ajas yhteisö", joka toimii 24/7. Siellä teitä auttavat muut innokkaat käyttäjät. Lisäksi kehitystiimimme antaa sinne myös vastauksia, mikäli ongelmaan löytyy virallinen ratkaisu.
Tiedotteet
Voit valita alla olevista painikkeista näkymät: Kaikki tiedotteet, tai pelkästään tekniset tiedotteet tai päivitystiedotteet.
Upcloudin Helsinki 1 -palvelinsalissa havaittiin järjestelmävika alkaen 19:43 ja päättyen 01:42. Ongelma koski nettivaraus5.ajas.fi -palvelinta ja aiheutti vaikutuksia myös hallinta.ajas.fi -palvelun toimintaan. Viat havaitaan aina […]
Tänään Ajas Touchiin johtavissa yhteyksissä havaittiin ongelma DNA:n verkon kautta. Muiden operaattorien kautta palvelut toimivat normaalisti. Ongelma johtui operaattorin ja palvelinkeskuksen välisistä reitityksistä. Tilanne on […]
Tänään 27.9 oli Ajas Touch-järjestelmässä odottamaton levyjärjestelmän ongelma, joka esti uudet järjestelmään kirjautumiset kokonaan ja aiheutti tietojen katselusta ja tallennuksesta virheilmoituksia kello 16:04-17:09 välisenä aikana. […]
Tänään 21.8.2018 nettivaraus5-palvelimella oli kello 14:30-15:30 erittäin kova kuormitus. Tästä voi aiheutua normaalia hitaampi vasteaika, koska järjestelmän sisäiset verkkoyhteydet ovat ruuhkautuneet. Lisäämme tämän kapasiteettia ja […]