Asiakastuki ja tiedotteet asiakkaille

Asiakastuen yhteystiedot

  • Asiakaspalvelumme on tavoitettavista Ma - Pe klo 8.00 - 16.00
  • Ensisijaisesti tukipyynnöt sähköpostilla: asiakaspalvelu ( ät ) eneroc.com
  • Asiakastuki puhelimitse : 010 5050 533

Tiedotteet

Voit valita alla olevista painikkeista näkymät: Kaikki tiedotteet, tai pelkästään tekniset tiedotteet tai päivitystiedotteet.
30.4.2017

Louhen palvelimella laitevika

Vanhalla Louhen palvelimella sijaitsevassa nettivaraus.ajas.fi levyjärjestelmässä on laitevika, joka estää sen normaalin toiminnan. Tämä vaikuttaa tekstiviestien kulkuun ja muutamille käyttäjille, jotka eivät ole siirtyneet käyttämään […]
6.3.2017

Levyjärjestelmän hitaus korjattu automaattisesti 06.03.2017 17-19

Levyjärjestelmässä on ollut ajoittaista hitautta aiheuttava ongelma, jonka palvelinsali on automaattisesti korjannut heti sen ilmettyä.
27.2.2017

Toimintahäiriö nettivaraus5.ajas.fi -palvelimella 27.2.2017 8:19-8:39

nettivaraus5.ajas.fi -palvelimella oli levyjärjestelmän viasta johtunut toimintahäiriö, mikä sai palvelimen ja suurimman osan Ajas-palveluista jumiutumaan. Levyjärjestelmä saatiin kuntoon kello 8:39. Kaikki jälkitoimet tarkistuksineen on tehty […]
24.1.2017

Päivitystiedote Asiakashallinta 1.4.0.X

Ajas Asiakashallinnan virallinen päivitys 1.4.0.2 on julkaistu. Huom, päivityksen voi asentaa yleensä manuaalisesti myös Ajas osto -paketista. Myös jos päivitys jostakin syystä epäonnistuu, sen voi […]
14.3.2016

Päivitystiedote Asiakashallinta 1.3.8.x

Ajas Asiakashallinnan virallinen päivitys 1.3.8.2 on julkaistu. Huom, päivityksen voi asentaa yleensä manuaalisesti myös Ajas osto -paketista. Myös jos päivitys jostakin syystä epäonnistuu, sen voi […]