Asiakastuki ja tiedotteet asiakkaille

Asiakastuen yhteystiedot

  • Asiakaspalvelumme on tavoitettavista Ma - Pe klo 8.00 - 16.00
  • Ensisijaisesti tukipyynnöt sähköpostilla: asiakaspalvelu ( ät ) eneroc.com
  • Asiakastuki puhelimitse : 010 5050 533

Tiedotteet

Voit valita alla olevista painikkeista näkymät: Kaikki tiedotteet, tai pelkästään tekniset tiedotteet tai päivitystiedotteet.
14.7.2017

Telian Internet-yhteyksissä häiriö

Telian Internet-yhteyksissä on ollut häiriö tänään 14.7 joka on aiheuttanut hitautta Ajas tuotteisiin jos niitä käytetään Telian liittymien kautta. Pahoittelemme tilannetta ja toivomme mahdollisimman nopeaa […]
13.6.2017

Päivitystiedote Asiakashallinta 1.4.1.X

Ajas Asiakashallinnan virallinen päivitys 1.4.1.2 on julkaistu. Huom, päivityksen voi asentaa yleensä manuaalisesti myös Ajas osto -paketista. Myös jos päivitys jostakin syystä epäonnistuu, sen voi […]
13.6.2017

Louhen palvelin alhaalla, kaikki siirrettiin nyt pois.

Vanhalla Louhen palvelimella sijaitsevassa nettivaraus.ajas.fi -palvelussa alkoi katkos 13.6 kello 7:20. Tämä vaikutti vielä pienellä osalla käyttäjiä tekstiviestien kulkuun ja muutamille käyttäjille, jotka eivät ole […]
30.4.2017

Louhen palvelimella laitevika

Vanhalla Louhen palvelimella sijaitsevassa nettivaraus.ajas.fi levyjärjestelmässä on laitevika, joka estää sen normaalin toiminnan. Tämä vaikuttaa tekstiviestien kulkuun ja muutamille käyttäjille, jotka eivät ole siirtyneet käyttämään […]
6.3.2017

Levyjärjestelmän hitaus korjattu automaattisesti 06.03.2017 17-19

Levyjärjestelmässä on ollut ajoittaista hitautta aiheuttava ongelma, jonka palvelinsali on automaattisesti korjannut heti sen ilmettyä.