Ajas-järjestelmän ominaisuuksia

Ajas-järjestelmä koostuu Ajas Asiakashallinta Touch -selainsovelluksesta, jossa hallinnoit kaiken ajanvarauksesta laskutukseen ja lisätuotteiden myyntiin, ja Ajas Internet-ajanvaraus asiakkaan varaussivusta. Asiakashallinta Touch -järjestelmää voit käyttää sekä tietokoneen että mobiililaitteen selaimessa. Internet-ajanvaraus on automaattisesti mukana Ajas Nettivaraus, Ajas Pro ja Ajas Premium -tuotepaketeissa.

Ominaisuudet

Asiakkaan varaussivu

Ajas Internet-ajanvaraus, eli lyhemmin Nettivaraus, on innovatiivinen tapa parantaa yritystoimintasi tehokkuutta. Yrityksissä kuluu usein paljon aikaa palvelun ajankohtien varaamiseen manuaalisesti ilman nettivarausta. Ajas-sovellusten avulla asiakashallinta on nopeaa ja helppoa. Asiakkaasi voivat varata palveluajan helposti netistä ja palvelu on auki 24 h vuorokaudessa.

Nettiajanvaraus on helppo liittää omalle verkkosivullesi. Saat ohjelman mukana monta valmista ulkoasuvaihtoehtoa. Teemme asiakkaillemme myös räätälöityjä ulkoasuratkaisuja.

Ominaisuudet

Asiakaskortisto / asiakasrekisteri

Terveydenhoitoalalla asiakkaan käyntikirjaukset tehdään asiakaskortin Potilaskertomus-lomakkeelle, josta ne voi viedä suoraan Kantaan. Toiminnot ovat käytössä myös ilman Kantaa, jos sinun ei vielä tarvitse Kantaan liittyä. Asiakaskortilta pystyy seuraamaan asiakkaiden käyntihistoriaa ja tarkastamaan mitä asiakkaalle ollaan viimeksi tehty tai mitä palveluita ja tuotteita hän osti. Asiakaskortisto on todella käytännöllinen usean toimipisteen yrityksessä, kun kaikki tiedot ovat jokaisessa paikassa jatkuvasti ajan tasalla.

Ominaisuudet

Lahjakortit ja verkkokauppamyynti

Lahjakorttitoiminnon avulla voit myydä lahjakortteja ja seurata niiden käyttöä. Järjestelmä tukee sekä palveluiden määrään että lahjakortin kokonaisarvoon sidottua myyntiä (ns. arvolippu). Ohjelmasi tunnistaa lahjakortin lyhytkoodilla, ja se voidaan myös yhdistää suoraan asiakkaaseen. Silloin se löytyy suoraan asiakkaan tiedoilla. Lahjakortteja voidaan myydä myös verkossa. Toiminto on integroitu Ajas-ohjelman kanssa, joten verkossa myydyt lahjakortit tulevat suoraan näkyviin Ajas-ohjelmaasi.
Ominaisuudet

Ajanvarausjärjestelmä / varauskalenteri

Ajas-järjestelmän varausnäkymä täyttyy asiakkaittesi varauksista. Asiakas voi itse tehdä ne netin kautta tai voit itse lisätä varauksia hallinnan kautta. Näet varaustilanteen reaaliaikaisesti kaikkien toimipisteiden ja työntekijöiden osalta. Näkyvyyttä on mahdollisuus myös rajata ohjelman käyttäjien käyttöoikeuksien hallinnan kautta. Monipuoliset pikatoiminnot helpottavat varauksen tekemistä ja tarkastelua. Tästä on hyötyä erityisesti silloin kun olet suorassa yhteydessä asiakkaasi kanssa, puhelimitse tai kasvotusten.

Ominaisuudet

Käyntikirjaukset

Asiakkaan käyntihistoria pitää sisällään useita palvelutapahtumia, jotka tallentuvat käyntiin. Käyntilomakkeelle voi tehdä myös merkintöjä seuraavalla palvelukerralla muistettavista asioista. Terveydenhoitoalan ammattilaisten potilaskertomukset löytyvät Ajas Touchissa asiakaskortin Potilaskertomus -osiosta, ja ne voidaan siitä viedä suoraan Kantaan.
Ominaisuudet

Maksupääteintegraatiot

Laskun, varauksen tai käynnin maksaminen luotto- tai pankkikortilla onnistuu yhtä vaivattomasti kuin käteismaksut. Voit käyttää mitä tahansa maksupäätettä, jos näppäilet maksettavan summan itse maksupäätteelle. Vielä helpompaa on tilata saumaton integraatio esim. seuraaviin maksupäätteisiin, jolloin Ajas-ohjelma lähettää suoraan maksettavan summan maksupäätteelle.
Ominaisuudet

Helppokäyttöiset kassatoiminnot

Ajas kassatoiminto on yksi markkinoiden helppokäyttöisimmistä. Selkeät kentät maksettavalle summalle ja asiakkaan antamalle rahamäärälle. Ohjelma laskee paljonko annetaan takaisin.
Ominaisuudet

Lisätuotteet ja varastonhallinta

Ajas-ohjelman avulla voit laajentaa palveluitasi tuotteiden myyntiin. Ohjelmaan voi helposti lisätä myytäviä tuotteita, ja ohjelman avulla voi hallinnoida varastoa ja seurata varastotilannetta.
Ominaisuudet

Kirjanpito-ohjelma

Kirjanpito-ohjelma on lisävaihtoehto Ajas-järjestelmääsi. Sen avulla hallinnoit kattavasti kaikki yrityksesi kirjanpitotapahtumat ja luot tarvittavat raportit valmiiden tilipohjien ja kaavojen avulla. Lue lisää kirjanpito-ohjelmasta
Ominaisuudet

Tilastot ja viennit

Tilastotoiminnon avulla pysyt helposti ajan tasalla yrityksen taloudesta ja asiakasmääristä. Selkeät ja havainnollistavat kaaviot helpottavat liiketoiminnan muutosten seuraamista. Tietoja voidaan myös viedä muihin järjestelmiin sekä Exceliin tarkempia tilastollisia analyysejä varten.
Ominaisuudet

Laskutus ja myyntireskontra

Voit helposti myydä ja kirjoittaa laskun tai kuitin Ajas-ohjelman Laskutus-osiossa. Ohjelma hoitaa myös myyntikirjan. Koneella luettavan tiliotteen lukijan toiminto eliminoi tarpeen etsiä maksuja manuaalisesti tiliotteista. Voit myös lähettää laskun laskutuspalveluun (Ropo Capital / Netvisor) tai käyttää oman pankkisi sähköistä laskutuspalvelua laskujen lähettämiseen. Ajas-ohjelmasta voi luoda palvelun edellyttämään Finvoice-muodossa olevan tiedoston. Terveydenhoitoalan suorakorvausten käsittely on helppoa ohjelman KELA suorakorvaustoiminnon avulla.
Ominaisuudet

Ostolaskut ja ostoreskontra

Asiakashallinta sisältää ostoreskontra-toiminnon, johon kirjaat helposti yritykselle tulevat kulut. Ostolaskun perustiedot voidaan täyttää lomakkeelle ja tulossa on myös mahdollisuus lukea ne viivakoodin avulla. Ostoreskontrasta pystyy vahtimaan laskujen eräpäiviä.

Ominaisuudet

Varaukset myös puhelimen kalenteriin

Ajas-järjestelmän monipuolisten rajapintojen ansiosta asiakaspalvelijalle varatut ajat voidaan synkronoida Google Kalenteriin. Google Sync -toiminnan avulla Google pystyy välittämään kalenterin edelleen myös mobiililaitteisiin ja muihin työpöytäohjelmiin, kuten Outlook tai Apple Mail. Ajas varaukset kulkevat näin mukanasi sinulle tutuissa sovelluksissa. Outlook-kalenteri voidaan myös synkronoida Office 365 palveluun tai yrityksen Exchange palvelimelle.
Ominaisuudet

Muistutusviestit

Ajas-ohjelman ajanvarausjärjestelmä lähettää asiakkaallesi muistutusviestit varatun ajan lähetyessä. Viestit voidaan lähettää joko tekstiviestillä tai sähköpostilla.
Ominaisuudet

Sähköposti- ja tekstiviestimarkkinointi

Asiakasrekisterin asiakashakutoiminnon avulla voit lähettää asiakkaillesi myös muita viestejä, kuten ilmoituksia tai tarjouksia. Voit valita kuinka monelle asiakkaalle viestisi lähetetään kerrallaan ja lähettää sen joko sähköpostina tai tekstiviestinä.
Ominaisuudet

Tiedostopalvelu

Tiedostopalvelun avulla esimerkiksi asiakkaisiin ja ostolaskuihin yhdistetyt tiedostot siirtyvät automaattisesti pilvipalveluun, mistä tiedostot ovat käytettävissä millä tahansa samaa tietokantaa käyttävässä Asiakashallinta-ohjelmassa. Tiedostot tallennetaan palveluun salattuina käyttäjien tietoturvan takaamiseksi. Palveluun sisältyy 1 Gt ilmaista tallennustilaa. Tilan täytyttyä, voitte hankkia lisätilaa edullisesti.