Asiakaspalvelumme on tavoitettavissa Ma - Pe klo 8.00 - 16.00
Ensisijaisesti tukipyynnöt sähköpostilla: asiakaspalvelu ( ät ) eneroc.com
Asiakastuki puhelimitse : 010 5050 533
Ajas yhteisö
Uutta: Voit kysyä milloin tahansa apua myös Ajas yhteisöstä. Ajas Touch -järjestelmän etusivulla on linkki "Ajas yhteisö", joka toimii 24/7. Siellä teitä auttavat muut innokkaat käyttäjät. Lisäksi kehitystiimimme antaa sinne myös vastauksia, mikäli ongelmaan löytyy virallinen ratkaisu.
Tiedotteet
Voit valita alla olevista painikkeista näkymät: Kaikki tiedotteet, tai pelkästään tekniset tiedotteet tai päivitystiedotteet.
Tietoturvaan liittyen johdanto Digitalisoituvassa maailmassa tietomurtoyritysten määrä on valitettavasti kasvanut. Näiden tekojen taustalla on useimmiten pyrkimys kiristää yrityksiltä rahaa tai siihen verrattavissa olevia hyödykkeitä. Viime […]
Helsingin palvelinsalissa sijaitsevaan palveluun kohdistunut palvelunesto- eli DDOS-hyökkäys aiheutti ruuhkaa verkkoyhteyksissä, mikä haittasi palveluiden toimintaa. Palvelinsali sai ilmoituksensa mukaan hyökkäyksen torjuttua kello 21:30.
Kanta ja Resepti eivät ole tänään toimineet kaikissa kohdissa täysin kaikilla selaimilla ja järjestelmillä, johtuen SSL-juurivarmenteen päivittymisestä aiheutuvista muutoksista eRA-järjestelmässä. Tilanne ei liity Ajas Touch-päivitykseen, […]
Ajas.fi verkkotunnuksen alla olevat kaikki palvelut mm. hallinta, nettivaraus6 ja nettivaraus5 saattoivat kohdata tänään SSL-suojausvaroituksen muutamilla harvoilla laitteilla, jotka eivät ole päivitettyjä. Syy on siinä, […]
Atostekin eRASmartCardista on löydetty merkittävä tietoturvaongelma. Kehotamme kaikkia päivittämään eRA SmarCard uusimpaan versioon (2.1.3.0) mahdollisimman pian. Uusimman version saa ladattua täältä: https://era.ehoito.fi/Driver/ Tietoturvaongelmaa ei tietojemme mukaan […]