Tuki

 

Ajas käyttötukipalvelu

Ensisijaisesti tukipyynnöt sähköpostilla asiakaspalvelu ( ät ) eneroc.com

Asiakastuki puhelimitse 010 5050 533

 

Tekniset tiedotteet ja versiopäivitykset

Löydät tietoja versiopäivityksistä sekä teknisistä tiedotteista kohdasta Tekniset tiedotteet.

Viimeisin päivitystiedote

14.03.2016 Ajas Asiakashallinnan virallinen päivitys 1.3.8.2 on julkaistu. Lue päivitystiedote 1.3.8 -versiosta tästä.

Aiemmat päivitystiedotteet

02.11.2015 Ajas Asiakashallinnan virallinen päivitys 1.3.6.8 on julkaistu. Lue päivitystiedote 1.3.6 -versiosta tästä.
04.05.2015 Ajas Asiakashallinnan virallinen päivitys 1.3.4.2 on julkaistu. Lue päivitystiedote 1.3.4 -versiosta tästä.
22.01.2015 Ajas Asiakashallinnan virallinen päivitys 1.3.3.2 on julkaistu. Lue päivitystiedote 1.3.3 -versiosta tästä.
28.10.2014 Ajas Asiakashallinnan virallinen päivitys 1.3.2.5 on julkaistu. Lue päivitystiedote 1.3.2 -versiosta tästä.
19.11.2014 Ajas Asiakashallinnan virallinen päivitys 1.3.2.9 on julkaistu. Lue päivitystiedote 1.3.2 -versiosta tästä.
08.09.2014 Ajas Asiakashallinnan virallinen päivitys 1.3.1.11 on julkaistu. Lue päivitystiedote 1.3.1 -versiosta tästä.
13.08.2014 Ajas Asiakashallinnan virallinen päivitys 1.3.1.5 on julkaistu. Lue päivitystiedote 1.3.1 -versiosta tästä.
28.07.2014 Ajas Asiakashallinnan virallinen päivitys 1.3.1.0 on julkaistu. Lue päivitystiedote 1.3.1 -versiosta tästä.
23.05.2013 Ajas Asiakashallinnan virallinen päivitys 1.3.0.1 on julkaistu. Lue päivitystiedote 1.3.0 -versiosta tästä.
28.02.2014 Ajas Asiakashallinnan virallinen päivitys 1.2.9.7 on julkaistu. Lue päivitystiedote 1.2.9 -versiosta tästä.
19.12.2013 Ajas Asiakashallinnan virallinen päivitys 1.2.8.4 on julkaistu. Lue päivitystiedote 1.2.8 -versiosta tästä.
30.10.2013 Ajas Asiakashallinnan virallinen päivitys 1.2.7.3 on julkaistu. Lue päivitystiedote 1.2.7 -versiosta tästä.
15.11.2013 - Ajas Asiakashallinnan virallinen päivitys 1.2.7.8. Korjaa kiireisiä puutteita, joita edellisessä päivityksessä ilmeni   Tarkempi päivitystiedote.
06.11.2013 - Ajas Asiakashallinnan viralliselle päivitykselle on julkaistu pieniä asiakkaiden toivomia parannuksia versiossa 1.2.7.7.  Tarkempi päivitystiedote 1.2.7.x -versiosta.
30.10.2013 - Ajas Asiakashallinnan virallinen päivitys 1.2.7.3 on julkaistu. Lue päivitystiedote 1.2.7 -versiosta tästä.

 

Yrityksen luotettavuus ja tiedottaminen

Jokainen tietää, että mainoslauseissa on helppo väittää mitä tahansa. Miten sitten voit varmistua yrityksen ja tuotteen luotettavuudesta? Yksi avainasemassa oleva tekijä on yrityksen historia ja läpinäkyvä tiedottaminen.

Eneroc Oy on toiminut jo vuodesta 2006 alkaen ja meillä on pitkä historia ohjelmistojen kehittämisestä sekä teknisten järjestelmien ylläpidosta. Asiakasmäärämme ovat kasvaneet tasaisesti ja liiketoiminta on vakaata.

Pyrimme pitämään viestintämme mahdollisimman avoimena ja julkaisemme joskus myös negatiivisia asioita itsestämme mikäli sellaista tapahtuu. Läpinäkyvän tiedottamisen avulla palvelutason luotettavuus on selkeästi todennettavissa jo ennen ostohetkeä. Rehellisyys on tässäkin tärkeä asia.