Asiakastuki ja tiedotteet asiakkaille

Käyttöohjeet

Asiakastuen yhteystiedot

  • Asiakaspalvelumme on tavoitettavissa Ma - Pe klo 8.00 - 16.00
  • Ensisijaisesti tukipyynnöt sähköpostilla: asiakaspalvelu ( ät ) ajas.fi
  • Asiakastuki puhelimitse : 010 5050 533

Ajas yhteisö

  • Uutta: Voit kysyä milloin tahansa apua myös Ajas yhteisöstä. Ajas Touch -järjestelmän etusivulla on linkki "Ajas yhteisö", joka toimii 24/7. Siellä teitä auttavat muut innokkaat käyttäjät. Lisäksi kehitystiimimme antaa sinne myös vastauksia, mikäli ongelmaan löytyy virallinen ratkaisu.

Tiedotteet

Voit valita alla olevista painikkeista näkymät: Kaikki tiedotteet, tai pelkästään tekniset tiedotteet tai päivitystiedotteet.

31.1.2023

1.2.2023 Touch vakaan version päivitys

Aloitamme päivittämään Ajas Touch -järjestelmän uutta versiota porrastetusti 1.2.2023 alkaen kaikille käyttäjille. Järjestelmän uusin versio on ollut testattavissa esijulkaisuversiona yli 2 kuukautta ja sitä on […]
31.8.2022

31.8.2022 Ruuhkatilanteita Ajas Touch -palvelussa

Suoritamme palvelimella datamigraatioita, mistä on valitettavasti tänään aiheutunut ennalta odottamattomasti, useista testeistä huolimatta, muutamia lyhyitä palvelimen verkkoyhteyksien ruuhkautumisia. Tästä on seurannut lyhyitä katkoja kaikille käyttäjille. […]
14.4.2022

14.4.2022 Touch ongelmat ratkaistu

Aiemmin tiedotettujen hitausongelmien aiheuttaja on saatu paikannettua. Sen myötä palvelimen käyttöjärjestelmään tehtiin muutos, minkä ansiosta vastaavia yhteysongelmia ei enää ikinä aiheudu samasta syystä.
11.4.2022

11.4.2022 Ajas Touch -palvelussa hitautta

Ajas Touch -järjestelmän toiminnassa havaittiin hitautta 16:40-16:54 välissä. Ongelma johtuu samasta juurisyystä kuin aiemmin tiedotetut häiriöt. Ongelma sai lähtöisin alustan päivittymisestä uusimpiin käyttöjärjestelmän ja välityspalvelimen […]
6.4.2022

6.4.2022 Ajas Touch – hitautta palvelimella

Ajas Touch -järjestelmässä havaittiin 6.4.2022 noin klo 11.40 alkaen odottamatonta hitautta palvelimen yhteyksissä, joka aiheutti katkoksen palvelussa osalla käyttäjistä. Ongelma saatiin ratkaistua klo 12.02. Olemme […]