Ajas-järjestelmässä on asiakasrekisteri, josta käytetään myös nimitystä asiakaskortisto. Asiakasrekisteriin voidaan tallettaa mm. asiakkaan laskutus-, osoite- ja markkinointilupatiedot. Pystyt seuraamaan asiakkaiden käyntihistoriaa ja tarkastamaan mitä asiakkaalle on viimeksi tehty tai mitä palveluita ja tuotteita hän osti. Asiakasrekisteri on todella käytännöllinen usean toimipisteen yrityksessä, kun kaikki tiedot ovat jokaisessa paikassa jatkuvasti ajan tasalla. Asiakastiedot löytyvät kätevästi ja ovat helposti päivitettävissä.

Ajas-järjestelmän asiakaskortissa on paljon hyödyllisiä lisätoimintoja. Asiakkaan perustietojen lisäksi asiakkaasta voi tallentaa paljon muutakin hyödyllistä tietoa järjestelmään turvallisesti. Ajas varmistaa, että tietoturvasi on kunnossa, jolloin voit itse keskittyä muuhun tärkeään. Voit lukea lisää Ajaksesta ja tietoturvasta täältä.

Asiakaskortin lisätoimintoja ovat:

  • asiakkaan historia
  • asiakkaan lisätiedot
  • asiakkaan lahjakortit
  • liitetiedostojen liittäminen
  • potilaskertomus

Asiakkaan historia listaa asiakkaaseen liittyviä tapahtumia kuten varauksia, käyntejä tai laskuja. Näkymä voidaan suodattaa tapahtumatyypin avulla, ja sitä voidaan tarkastella joko suljetussa tai laajennetussa näkymässä. Asiakkaan lisätiedot -kohdassa asiakaskorttiin voidaan lisätä tietoja, kuten ammatti, harrastukset, sairaudet / vammat tai lääkitys. Asiakkaan lahjakortit -kohta taas näyttää kaikki asiakkaalle liitetyt lahjakortit. Lisätietoja lahjakorteista löydät täältä. Liitä tiedostoja -kohdassa asiakkaan tietoihin voidaan liittää liitetiedostoja.

Ajas Touchin Kanta-merkinnät tehdään asiakaskortin Potilaskertomus-osiossa. Kanta-merkintöjen tekeminen on mahdollista niille käyttäjille, jotka ovat liittyneet Kantaan kauttamme. Kaikki muut terveydenhoitoalan toimialaversion käyttäjät voivat käyttää ohjelman lomakkeita luonnosten tekemiseen.