Asiakastuki ja tiedotteet asiakkaille

Asiakastuen yhteystiedot

  • Asiakaspalvelumme on tavoitettavista Ma - Pe klo 8.00 - 16.00
  • Ensisijaisesti tukipyynnöt sähköpostilla: asiakaspalvelu ( ät ) eneroc.com
  • Asiakastuki puhelimitse : 010 5050 533

Tiedotteet

Voit valita alla olevista painikkeista näkymät: Kaikki tiedotteet, tai pelkästään tekniset tiedotteet tai päivitystiedotteet.
25.5.2018

Verkkoyhteyksissä hitautta

25.5.2018 8:00-9:37 Verkkoyhteyksissä ilmeni poikkeavaa hitautta. Ongelma johtui palvelinsalin toisen DNS resolverin ongelmasta. Nyt reititys on korjattu ja liikenteen nopeus on palautunut ennalleen. 18:40-18:47 Poikkeuksellisen […]
8.5.2018

Runkoverkossa ongelmia, tilanne selvitetty

Tänään 8.5.2018 Kello 17:00-17:25 Ajas-palvelinten palvelinkeskuksessa havaittiin automaattisessa valvonnassa verkko-ongelmia, jotka hidastivat liikennettä merkittävästi. Tilanne selvitettiin ja se johtui runkoverkkoyhteyksissä ilmenneestä katkoksesta ja ongelma koski […]
19.4.2018

Suoritamme päivitystoimenpiteitä 19-20.4.2018

Johtuen edellisestä ruuhkatilanteesta, kasvatamme palvelinkapasiteettia ja uudistamme palvelimen asetuksia 19 ja 20.4. Päivityksistä on odotettavissa noin minuutin mittaisia katkoksia, jotka pyritään ajoittamaan öiseen aikaan.
18.4.2018

Palvelinsalin sisäisissä verkkoyhteyksissä hitautta hallinta.ajas.fi -palvelimella

Tänään 18.4.2018 Kello 13:40-13:52 Ajas-palvelimilla havaittiin sisäisen verkon kova kuormitus, minkä johdosta palvelin ei enää vastannut. Ongelma saatiin ratkaistua ja selvitämme miten voimme välttää ettei […]
4.12.2017

Päivitystiedote Asiakashallinta 1.4.3.X

Ajas Asiakashallinnan virallinen päivitys 1.4.3.0 on julkaistu. Huom, päivityksen voi asentaa yleensä manuaalisesti myös Ajas osto -paketista. Myös jos päivitys jostakin syystä epäonnistuu, sen voi […]