Asiakastuki ja tiedotteet asiakkaille

Käyttöohjeet

Asiakastuen yhteystiedot

  • Asiakaspalvelumme on tavoitettavissa Ma - Pe klo 8.00 - 16.00
  • Ensisijaisesti tukipyynnöt sähköpostilla: asiakaspalvelu ( ät ) ajas.fi
  • Asiakastuki puhelimitse : 010 5050 533

Ajas yhteisö

  • Uutta: Voit kysyä milloin tahansa apua myös Ajas yhteisöstä. Ajas Touch -järjestelmän etusivulla on linkki "Ajas yhteisö", joka toimii 24/7. Siellä teitä auttavat muut innokkaat käyttäjät. Lisäksi kehitystiimimme antaa sinne myös vastauksia, mikäli ongelmaan löytyy virallinen ratkaisu.

Tiedotteet

Voit valita alla olevista painikkeista näkymät: Kaikki tiedotteet, tai pelkästään tekniset tiedotteet tai päivitystiedotteet.

24.4.2024

SMS-palvelun Basic-viesteissä havaittu häiriö korjattu

Tiedote ongelmatilanteesta 24.4.2024 Ajas-järjestelmän käyttämää Basic-tekstiviestipalvelinten infrastruktuuria on uudistettu viime viikkoina. Uudistuksia tehdään, koska vanhat 3G-verkot ja todennäköisesti jossain vaiheessa myös 2G poistuvat käytöstä. Vanha […]
12.12.2023

eneroc.com -sähköposteissa oli häiriö 12.12.2023 17:00 – 13.12.2023 10:40 asti.

Ajas -palveluun liittyvissä sähköpostiosoitteissa on osittain käytetty @eneroc.com päätteisiä sähköpostisoitteita. ICANN vaatii .com -verkkotunnuksille yhteystietojen automaattisen validoinnin. Kolmannen osapuolen tarkastuspalvelussa (Hexonet) olleesta teknisestä viasta johtuen […]
4.11.2023

Nettivaraus 4.2 tuki päättynyt

Vanhan uskollisesti palvelleen Nettivaraus 4.2 järjestelmän tuki on päättynyt. Muutamat asiakkaat, joiden sivuilla oli vielä siihen linkkejä, on ohjattu käyttämään automaattisesti Nettivaraus 6 -järjestelmää. Mikäli […]
2.6.2023

2.6.2023 Touch asiakaskortin kentät menneet piiloon

2.6.2023 Ajas Touch – asiakaskortin kentät menneet piiloon Chrome-selaimen päivittymisen jälkeen Chrome-selaimeen ilmestynyt uusin päivitys aiheutti ongelmia asiakaskortin kenttien piiloon menemisenä. Ongelma on nyt korjattu. […]
5.5.2023

4.5.2023 Joidenkin asiakkaiden osoite näkyi asiakaspalvelijoille Ajas Touchin varausnäkymän lisätiedoissa.

Nettivaraukseen on asiakkaiden lukuisien toiveiden johdosta lisätty ominaisuus, että jos asiakas ilmoittaa muuttuneita tietoja, varauksen lisätietoihin on tarkoitus tulla ilmoitus asiasta, jotta palveluntarjoaja huomaa muutoksen […]